دو سپاهانی بیشتر از کل پرسپولیس گل زده‌اند

بازیکنان سابق تیم فوتبال پرسپولیس که اکنون در تیم سپاهان حضور دارند، یکی از بهترین فصل‌های خود را در لیگ برتر ایران تجربه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال سپاهان روز گذشته (سه شنبه ۲۸ آذر) در تهران میهمان تیم هوادار بود و شاگردان مورایس موفق شدند با نتیجه ۵ بر صفر میزبان خود را درهم بکوبند. در این بازی، شهریار مغانلو (دو گل)، رامین رضائیان، کاوه رضایی و رضا اسدی هر کدام یک گل به ثمر رساندند. پس از این دیدار، تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز رو در روی هم قرار گرفتند که در ادامه نتایج ضعیف پرسپولیس، شاگردان گل محمدی با نتیجه دو بر دو مقابل قعرنشین جدول متوقف شدند.

سپاهان در این فصل شهریار مغانلو، رامین رضائیان، فرشاد احمدزاده، عیسی آل کثیر و رضا اسدی را در ترکیب خود دارد؛ هر ۵ بازیکن نام برده شده سابقه حضور در تیم پرسپولیس را در کارنامه خود دارد و هر کدام بنا به دلایلی از جمع سرخ‌پوشان جدا شدند.

پرسپولیس با گذشت ۱۳ هفته از مسابقات لیگ برتر، تنها ۱۵ گل توانسته به حریفان خود بزند که آمار بسیار ضعیفی برای این تیم پر هوادار محسوب می‌شود. ۵ بازیکن سابق پرسپولیس که پیراهن سپاهان را بر تن دارند، روی هم رفته ۲۲ گل در فصل بیست و سوم تاکنون به ثمر رسانده‌اند که این آمار از کل تیم پرسپولیس بیشتر است.

شهریار مغانلو و رضا اسدی دو بازیکن سابق پرسپولیس هر کدام ۸ گل برای سپاهان به ثمر رسانده اند که مجموع گل‌های آنها بیشتر از کل گل‌هایی است که پرسپولیس تا این هفته به ثمر رسانده است.

در فصلی که پرسپولیس با کمبود مهاجم رنج می‌برد، یحیی گل محمدی پس از پایان هفته دوم تصمیم عجیبی گرفت و با جدایی قرضی مهدی عبدی به تیم تراکتور موافقت کرد. عبدی اکنون با ۵ گل زده بهترین گلزن تیمش محسوب می‌شود و در دیدار برابر پیکان در هفته سیزدهم با اینکه از دقیقه ۶۷ وارد زمین شد اما توانست هر دو گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

نبود مهاجم و عدم برنامه در گلزنی در بازی‌های این فصل پرسپولیس کاملاً مشهود است و اگر این تیم در نیم فصل تقویت نشود، در نیم فصل دوم و در رقابت با مدعیان قهرمانی کاملاً عقب خواهد افتاد.

منبع: مهر

کد خبر 713605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.