تجلیل استاندار کردستان از بانوی سنندجی که رکورد گینس را شکست

استاندار کردستان با حضور در منزل «فاطمه ظاهری» بانوی سنندجی که توانست با طی کردن مسافت ۱۲ کیلومتری در آب‌های خلیج فارس با دستان بسته، رکورد جدیدی را در گینس به ثبت برساند، از این افتخارآفرینی تجلیل به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، شامگاه _چهارشنبه بیست‌ونهم آذر_ با حضور در منزل فاطمه ظاهری رکورد دار گینس، افتخارآفرینی این بانوی سنندجی را تبریک گفت و از وی تجلیل کرد.

استاندار کردستان در این دیدار صمیمانه با بیان اینکه ورزشکاران و جوانان این استان در آوردگاه‌های مختلف جهانی توانسته‌اند برای کشورمان افتخارآفرینی کنند و برگ زرینی به شایستگی‌های این استان بیفزایند، افزود: امیدواریم راهتان پرتکرار باشد و شاهد آینده درخشان برای استان با وجود افتخارآفرینان این عرصه باشیم.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: امید است مانند همیشه شاهد درخشیدن جوانان این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف ورزشی و علمی باشیم و بارها پرچم کشور عزیزمان در این آوردگاه به اهتزاز درآید.

وی با اشاره به اینکه کردستان، خاستگاه و پایگاه ورزش‌های گوناگون است، خاطرنشان کرد: جوانان این استان به رغم همه کاستی‌ها و مشکلات توانسته‌اند در رشته‌های ورزشی و در عرصه‌های ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی کنند و خوش بدرخشند.

استاندار کردستان با بیان اینکه در حمایت از این بانوی توانمند ظرفیت‌های قانونی را به‌کار خواهد گرفت، گفت: خانواده‌های این ورزشکاران در موفقیت آنان مؤثر و بسترساز این افتخار آفرینی بوده‌اند که شایسته تجلیل و قدردانی هستند.

به گزارش ایمنا، فاطمه ظاهری، ۲۴ آبان ماه جاری توانست با شنا کردن مسافت ۱۲ کیلومتری در آب‌های خلیج فارس با حجاب اسلامی و دستانی بسته، رکورد جدیدی را در گینس به ثبت برساند.

این بانوی سنندجی به مدت ۲۰ سال است شنا کار می‌کند و در مسابقات داخلی کشور چندین مقام را کسب کرده است.

کد خبر 713552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.