توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی یلدایی در تیران و کرون

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تیران و کرون گفت: همزمان با شب یلدا در قالب طرح یلدای مهربانی و یلدای مهدوی، حدود دو هزار بسته معیشتی میان خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی و آسیب‌پذیر این شهرستان توزیع شد.

اردشیر فرخ‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با اشاره به طرح سراسری توزیع بسته‌های حمایتی شب یلدا ویژه مددجویان نهادهای حمایتی و خانواده‌های آسیب پذیر، اظهار کرد: این اقدام در قالب طرح یلدای مهربانی و یلدای مهدوی به مرحله اجرا رسید و خیران همکاری خوبی را رقم زدند.

وی افزود: بر همین اساس ۲۰۰۰ بسته معیشتی در بین خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی و آسیب پذیر این شهرستان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تیران و کرون برنج، ماکارونی، روغن، میوه و حبوبات را از جمله محتوای این بسته‌های حمایتی اعلام و خاطرنشان کرد: برای هر بسته بیش از پنج میلیون ریال هزینه شده است.

فرخ‌وند اضافه کرد: علاوه بر همکاری خیرین در تهیه و خرید اقلام خوراکی، اداره بهزیستی، سپاه و مراکز نیکوکاری نیز همکاری داشته‌اند که این حجم گسترده بسته‌های حمایتی آماده و توزیع شود.

وی با اشاره به نقش مراکز نیکوکاری، تاکید کرد: این نهادهای حمایتی به صورت مردمی مدیریت می‌شوند که نیازمندان و افراد صاحب تمکن را شناسایی کرده و با ایجاد ارتباط بین این دو قشر در رفع نیاز خانوارهای آسیب پذیر فعالیت می‌کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تیران و کرون با اشاره به اقدامات صورت گرفته و توزیع بسته‌های حمایتی، تصریح کرد: در هشت ماه امسال با مشارکت خیرین و حامیان طرح اکرام و محسنین بالغ ۱۵۰ میلیارد ریال به مددجویان و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد در قالب کمک نقدی و کالا مساعدت شده است.

فرخ‌وند ادامه داد: تهیه بسته‌های معیشتی در طول سال ادامه دارد و رفع مشکل خانواده‌ها به همبستگی و همکاری عمومی به ویژه خیرین نیاز دارد.

وی با بیان اینکه کمک‌های مردمی به صورت نقدی و تهیه مایحتاج خانواده‌های، توزیع می‌شود، اظهار کرد: مراکز مردمی نیکوکاری توانسته‌اند در جلب اعتماد عمومی و ایجاد مشارکت همگانی برای رفع نیاز خانواده‌های آسیب پذیر و تحت پوشش نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی موفق عمل کنند.

کد خبر 713541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.