توزیع بسته‌های معیشتی «یلدای مهدوی» بین نیازمندان گلپایگان

فرمانده ناحیه مقاومت بسبج گلپایگان گفت: به همت سازمان بسیج مستضعفین و با هدف کمک به نیازمندان در آستانه شب یلدا طرح مواسات و همدلی با عنوان «یلدای مهدوی» هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، سیدعباس میرکریمی امروز _چهارشنبه بیست و نهم آذر_ در حاشیه توزیع کمک‌های مومنانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همت سازمان بسیج مستضعفین و با هدف کمک به نیازمندان در آستانه شب یلدا طرح مواسات و همدلی با عنوان «یلدای مهدوی» هزار بسته معیشتی با ارزش ۲۰۰ میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

وی افزود: طی یکسال گذشته پنج هزار بسته معیشتی به ارزش چهار میلیارد تومان در مناسب‌های مختلف بین نیازمندان شهرستان توسط ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته توسط بسیج سازندگی گلپایگان ۳۲ طرح عام‌المنفعه در راستای محرومیت‌زدایی در شهرستان اجرا یا در دست اجرا است، ادامه‌داد: ۱۴ پروژه عمرانی به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رو به اتمام است.

میرکریمی از تخصیص ۱۴۰ تن قیر رایگان به دهباری‌ها و شهرداری‌ها با هدف آسفالت معابر خبر داد و ادامه داد: ۱۸ پروژه به ارزش هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در راستای آبرسانی و استخر ذخیره آب و بازسازی مدارس و ساخت خانه عالم انجام شده است.

وی از اهدای دو سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان در سال جاری خبر داد و گفت: سال گذشته یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به کارآفرینان پرداخت شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان با بیان اینکه در سال جاری پنج میلیارد تومان تومان تسهیلات اشتغال به بسیج سازندگی گلپایگان اختصاص یافته است، بنابراین کارآفرینان دارای طرح اشتغال با مراجعه به سایت اشتغال برای دریافت تسهیلات اقدام کنند، افزود: در سال جاری با استفاده از تسهیلات اشتغالزایی پنج طرح پنل خورشیدی ایجاد شده است.

میرکریمی با بیان اینکه در شهرستان ۶۰ گروه جهادی بسیجی در راستای طرح‌های عمرانی و فرهنگی فعالیت دارند، گفت: در سال جاری با همکاری فنی حرفه‌ای ۵۰۰ دانش‌آموز و بانوی سرپرست خانوار آموزش دیده‌اند.

کد خبر 713516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.