فوت راننده در حادثه واژگونی تریلی حامل اسید در قزوین + تصویر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری قزوین از مرگ یک‌نفر و مصدومیت دو نفر در اثر سانحه واژگونی تریلی حامل اسیدسولفوریک خبر داد.

قدیر موسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، از مرگ یک‌نفر و مصدومیت دو نفر در اثر سانحه واژگونی تریلی حامل اسیدسولفوریک خبر داد و اظهار کرد: در ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه عصر امروز یک دستگاه تریلر حامل اسید سولفوریک با یک دستگاه پراید در محدوده میدان خلیج فارس در ورودی نسیم شمال تصادف کرد.

وی افزود: بعد از اطلاع‌رسانی مردم، مأموران ما به سرعت به محل حادثه رفتند که در نهایت متوجه شدند در اثر این تصادف و سانحه راننده تریلی کشته شده و ۲ سرنشین خودروی پراید هم دچار جراحت شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی قزوین با بیان اینکه مأموران آتش‌نشانی مصدومان را به اورژانس انتقال دادند، گفت: بعد از این کار ایمن‌سازی محل حادثه را شروع کردیم که چهار گروه آتش‌نشان مشغول پاک‌سازی مسیر از اسید هستند و همزمان عملیات خاک‌پاشی را اجرا می‌کنند.

موسی‌خانی با بیان اینکه واژگونی تریلی مسیر یادشده را مسدود کرده است، ادامه داد: بنابراین عملیات بلند کردن تریلی را به موازات ایمن‌سازی انجام می‌دهیم و اقدامات امدادی لازم هم به صورت موازی و همزمان اجرایی می‌شود.

فوت راننده در حادثه واژگونی تریلی حامل اسید در قزوین + تصویر

کد خبر 713513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.