جابه‌جایی ۷.۶ میلیون تن کالا در قزوین از ابتدای سال جاری

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷.۶ میلیون تن کالا توسط شبکه حمل‌ونقل استان قزوین جابه‌جا شد که این رقم در قیاس با مدت مشابه سال قبل رشد ۳ درصدی داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جواد حق‌لطفی عصر امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم آذر_ در مراسم هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری که در سالن اجتماعات علامه‌رفیعی دانشگاه آزاد باراجین برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری در جاده‌های برون‌شهری و محورهای مواصلاتی روستایی استان قزوین ۴۰۰ هزار تن آسفالت اجرا شده که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش ۱۰۰ درصد رشد کرده است.

وی همچنین از نصب ۷۵ کیلومتر نیوجرسی در جاده‌ها و مسیرهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۷.۶ میلیون تن کالا توسط شبکه حمل‌ونقل استان قزوین جابه‌جا شد که این رقم در قیاس با مدت مشابه سال قبل رشد ۳ درصدی داشته است.

دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های استان قزوین از بهسازی و مرمت ۳۲ کیلومتر آسفالت حفاظتی در محورهای فرعی هم خبر داد و گفت: در حوزه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی امسال ۲۵ برنامه ترافیکی را در مدارس موجود در حاشیه جاده‌ها و محورهای مواصلاتی اجرا کردیم.

حق‌لطفی با اشاره به افزایش هفت‌درصدی تردد در محورهای برون‌شهری استان قزوین در سال ۱۴۰۲ ادامه داد: با این حال میزان تصادفات جاده‌ای استان قزوین در مدت یادشده ۹ درصد از زمان مشابه سال پیش کمتر بوده است.

وی با بیان اینکه شاهد کاهش دو درصدی در تصادفات منجر به جرح در مسیرهای مواصلاتی استان بودیم، یادآور شد: از این نظر به رتبه سوم کشوری رسیدیم و در زمینه کاهش تلفات جاده‌ای و تصادفات فوتی هم به رده پنجم استان‌ها دست یافته‌ایم.

کد خبر 713510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.