احداث گذر حاج آقا نورالله نجفی نیاز محله بود

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: گذر حاج آقانورالله نجفی به‌عنوان نیاز محله از حدود ۱۵ سال پیش در حال اجرا بوده است که با اقدامات انجام شده، روزهای آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

عباس حاج‌رسولی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت اجرای پروژه حاج آقا نورالله نجفی اظهار کرد: گذر آقا نجفی در محور دولتخانه صفوی قرار نمی‌گیرد، اما نزدیکی این مجموعه به خیابان استانداری، سپاه و گذر چهارباغ، موجب یکپارچه‌شدن این محور گردشگری و فرهنگی خواهد شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: از حدود ۱۵ سال پیش این پروژه در حال اجرا بوده است که با اقدامات انجام شده، روزهای آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

حاج‌رسولی‌ها ادامه داد: گذر حاج آقا نورالله نجفی یک نیاز برای محله بود که احداث شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مبلمان این گذر در حال نصب است، افزود: همچنین المان‌هایی در این گذر ایجاد شده و ساباطی که در این محله وجود داشت و از بین رفته بود، در طرح عمرانی این گذر به صورت چوبی و نمادین بازآفرینی شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص سبک مبلمان این گذر ادامه داد: مبلمانی که برای نشستن در نظر گرفته شده است، با الهام از طرح‌های کاشی‌کاری‌های قدیمی است و هویت تاریخی اصفهان در آن رعایت شده است.

کد خبر 713509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.