کاهش ۵۴۰ میلیارد تومانی بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر

عضو شورای اسلامی شهر قزوین به موفقیت مدیریت شهری قزوین در کاهش ۵۴۰ میلیارد تومانی بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر اشاره کرد و گفت: با این اقدام ماهانه ۲۰ میلیارد تومان سود به بانک شهر کاهش یافته و این امر به نفع مردم و شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حسین صلح‌جوی منفرد عصر امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم آذر_ در مراسم تجلیل از خانواده شهدای حوزه حمل‌ونقل درون‌شهری قزوین از اختصاص ۳۰۰ میلیاردتومان اعتبار از سوی مدیریت‌شهری برای تقاطع غیرهمسطح در دورراهی همدان (میدان دفاع مقدس) خبر داد و اظهار کرد: تقاطع‌های غیرهمسطح در محور دفاع مقدس و نسیم شمال-اقبالیه با هدف رفاه حال شهروندان احداث می‌شود.

وی اضافه کرد: در ضمن طرح ساخت باند کندروی مشعلدار قزوین به سرعت در حال تکمیل است و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: باند کندروی مشعلدار پس از سال‌ها انتظار شهروندان به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین در راستای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به اهالی این ناحیه در دست احداث است.

صلح‌جوی منفرد یادآور شد: طرح احداث باند کندروی مشعلدار جهت دسترسی و بهبود عبور و مرور و کاهش تصادفات در محور ترانزیت اجرا می‌شود.

وی در پایان سخنانش به موفقیت مدیریت شهری قزوین در کاهش ۵۴۰ میلیارد تومانی بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر اشاره کرد و گفت: با این اقدام ارزشمند ماهانه ۲۰ میلیارد تومان سود به بانک شهر کاهش یافته است و این امر مطمئناً به نفع مردم و شهر است.

تعیین تکلیف مالکیت اتوبوس‌های اسکانیا

همچنین مهری‌السادات تقوی عضو دیگر شورای شهر قزوین هم در این مراسم با بیان اینکه به دنبال تعیین تکلیف مالکیت اتوبوس‌های اسکانیا در قالب مصوبات حمایتی شورای شهر هستیم، اظهار داشت: به منظور حمایت از رانندگان و بهره‌برداران سازمان اتوبوسرانی، تعیین تکلیف اتوبوس‌های اسکانیا که طی سال‌ها به صورت امانی در اختیار رانندگان بود، در قالب مصوبات حمایتی شورای اسلامی شهر در حال انجام است.

وی افزود: رانندگان صبور به عنوان سفیران فرهنگی و زحمت‌کشان بی‌ادعا این عرصه نقش مؤثری در خدمات‌رسانی به شهروندان دارند، چرا که ۱۳ راننده در تاکسی بانوان و ۲۰۰ راننده سرویس مدارس در حوزه حمل‌ونقل درون‌شهری مشغول خدمت‌رسانی هستند.

کد خبر 713505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرخانی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    0 0
    چرا مردم احمق فرض میکنید،زمین بلوار نخبگان که به قیمت 830 میلیارد تومان می ارزه،با قیمت 121 میلیارد تومان بجای بدهی به بانک شهر واگذار کردید،بعد تیتر میزنید ،کاهش 540 میلیارد تومانی شهردار به نفع شهرداری این پول ها و این تاراج بردن اموال ملت به جیب کی میره