خبرنگار ایمنا در جمع رتبه‌های برتر جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مرکزی

خبرنگار ایمنا در استان مرکزی بر اساس اعلام هیئت داوران جشنواره رسانه‌ای ابوذر رتبه دوم در بخش گزارش خبری این جشنواره را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مرکزی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

در این دوره از بین ۲۶۶ اثر ارسالی، ۲۳ نفر توسط هیئت داوران انتخاب شدند که برگزیدگان این جشنواره به شرح زیر است: در بخش تیتر، محمدجواد بهلول بندی از باشگاه خبرنگاران جوان رتبه اول، آذر اسفندیاری از خبرگزاری ایسنا رتبه دوم و زهرا آقامحمدی از هفته‌نامه اتفاق مرکزی رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش مصاحبه، فاطمه قاسمی از پایگاه خبری جوان آنلاین رتبه اول و محمد حسین‌خانی از خبرگزاری بسیج رتبه دوم را کسب را کردند.

در بخش گزارش خبری، علی فرقانی از خبرگزاری ایسنا رتبه اول، محسن بهرامی از خبرگزاری ایمنا رتبه دوم و محسن رضایی از خبرگزاری مهر رتبه سوم این جشنواره را کسب کردند.

در بخش یادداشت و سرمقاله حمیدرضا جلالی از خبرگزاری فارس رتبه اول، رضا جدیدی از پایگاه خبری دیار آفتاب رتبه دوم و فاطمه سادات فراهانی از پایگاه خبری دیار آفتاب حائز رتبه سوم شناخته شد.

در بخش گزارش تحلیلی و تحقیقی، مبین جلیلی از خبرگزاری تسنیم رتبه اول، شقایق ابراهیمی از خبرگزاری ایسنا رتبه دوم و محمدرضا داوودآبادی از پایگاه خبری دیار آفتاب رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش فیلم ویدئویی، مهدی ادیب از صداوسیما رتبه اول، علی عبدی از خبرگزاری بسیج رتبه دوم و فاطمه احمدی از خبرگزاری پانا رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش عکس، علی کریمی از خبرگزاری ایرنا رتبه اول، کامیار زادفر از خبرگزاری ایسنا رتبه دوم و لیلا آجرلی از خبرگزاری شبستان رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش موشن‌گرافی، عاطفه محمدی از خبرگزاری بسیج به عنوان برگزیده و علی تابع شایسته تقدیر و در بخش پادکست هم زینب غلامی شایسته تقدیر معرفی شد.

کد خبر 713481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.