اتصال ۹۵ درصد از جایگاه‌های سوخت کهگیلویه و بویراحمد به سامانه هوشمند

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد از اتصال ۹۵ درصد از جایگاه‌های سوخت استان به سامانه هوشمند سوخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد سالار خشایی امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم آذر_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اختلال به‌وجود آمده در جایگاه‌های سوخت و اتصال تقریباً ۹۵ درصد جایگاه‌های عرضه استان به سامانه هوشمند اظهار کرد: برای رفع این اختلال، کارکنان تلاش‌گر شرکت و جایگاه‌های سوخت به‌صورت جهادی پای کار آمدند.

وی با اشاره به اختلال پیش‌آمده در سامانه هوشمند سوخت، افزود: در گام نخست تلاش کردیم همه جایگاه‌های سوخت برای عرضه بنزین با قیمت دوم فعال شوند تا جایگاه‌ها بتوانند در روند عرضه سوخت مأموریت خود را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش‌های صورت گرفته کار به‌طور کامل انجام و کلیه جایگاه‌های عرضه سوخت عملیاتی شدند و در گام دوم اتصال جایگاه‌های سوخت به سامانه هوشمند برای استفاده از کارت‌های سوخت در دستور کار قرار گرفت که امکان استفاده از سوخت سهمیه‌ای در کارت سوخت فراهم که این اقدام سریعاً در دستور کار قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه اولویت این بود که در جریان سوخت‌رسانی وقفه‌ای ایجاد نشود، تصریح کرد: ابتدا بنزین با نرخ سه‌هزار تومان عرضه شد اما با اتصال تدریجی پمپ‌های بنزین به سامانه هوشمند سوخت امکان استفاده از بنزین ۱۵۰۰ تومانی نیز فراهم و تقریباً ۹۵ درصد جایگاه‌های سوخت استان به مدار سامانه هوشمند سوخت برگشته و در تلاش هستیم که آن تعداد اندک جایگاه‌های سوخت سریعاً به مدار سامانه هوشمند سوخت باز گردند.

خشایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در روند سوخت‌رسانی به مردم هیچ گونه کمبود و مشکل خاصی وجود ندارد.

سید جواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هیچ‌گونه تغییر نرخی در قیمت سوخت وجود ندارد و مردم شریف به شایعات بی‌اساس توجهی نکنند.

وی با تکذیب شایعه تک‌نرخی‌شدن بنزین و جمع‌آوری کارت‌های سوخت، تصریح کرد: به هیچ عنوان موضوع جمع‌آوری کارت‌های سوخت مطرح نیست همه تلاش‌ها بر این بود تا این سامانه حفظ شود و هم‌اکنون سامانه هوشمند سوخت فعال و هیچ‌گونه تغییری در قیمت و سهمیه‌بندی بنزین نیز وجود ندارد.

کد خبر 713460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.