عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ آذر

در این بسته خبری از توسعه فضای سبز اولویت‌ شهرداری بجنورد است تا شهرداری مشهد رتبه سوم هوشمندسازی در خاورمیانه را دارد و خرید بیش از دو هزار اتوبوس خارجی برای پایتخت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

شهرداری مشهد رتبه سوم هوشمندسازی در خاورمیانه را دارد

محمد رضا قلندر شریف، شهردار مشهد گفت: شهرداری این کلانشهر در زمینه هوشمندسازی رتبه نخست کشور و رتبه سوم خاورمیانه را در اختیار دارد.

تفکیک‌های غیرمجاز زمین‌، معضل شهر یزد است

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: تفکیک‌های غیرمجاز زمین که در نقاط مختلف شهر یزد و به خصوص خارج از محدوده شهر انجام می‌شود معضلی برای مردم و شهرداری یزد است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ آذر

پارکینگ‌های شهرداری اردبیل هوشمند می‌شود

دلاور زارعی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از تلاش‌ها برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در راستای اجرای طرح هوشمندسازی پارکینگ‌های شهرداری خبر داد.

ضرورت تعامل مدیریت بحران با سازمان آتش نشانی تهران

علی نصیری، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تاکید بر افزایش همکاری‌های مشترک با سازمان آتش‌نشانی گفت: این هماهنگی و همکاری در زمان وقوع حوادث بسیار مهم و ضروری است.

شهرداری سبزوار شهروندان را به مهمانی «چلّه» برد

میثم حسین‌آبادی، شهردار سبزوار گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری با محوریت دورهمی خانوادگی به مناسبت شب یلدا به مدت پنج شب در محل بوستان لاله (شهر بازی سابق) برای استفاده شهروندان تدارک دیده شده است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ آذر

توسعه فضای سبز از اولویت‌های شهرداری بجنورد است

سید محمدعلی کشمیری، شهردار بجنورد گفت: توسعه فضاهای سبز شهری به‌عنوان تنفسگاه‌های اصلی شهر، همیشه از جمله اهداف شهرداری بوده است تا همپای توسعه شهرها، بخشی از توسعه شهر متأثر از ساختار و کارکرد فضاهای سبز باشد

ثبت ملی روز مشهد در تقویم کشور کاری زمان‌بر است

جلیل بامشکی، معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد گفت: ۱۰ دی ماه روز ملی مشهد در شورای اسلامی شهر تصویب شده و سپس در شورای فرهنگی استان مورد تأیید قرار گرفته است، اما کار تأیید کشوری آن زمان‌بر است و به این سرعت انجام نمی‌شود.

خرید بیش از دو هزار اتوبوس خارجی برای پایتخت

علیرضا زاکانی، شهردار تهران گفت: در ابتدای دولت و انتخاب بنده به عنوان شهردار هزار و ۸۶۰ اتوبوس را تحویل گرفتم که کمتر از هزار اتوبوس در خطوط اتوبوسرانی فعال بود، اما در حال حاضر ۲ هزار و ۵۰ اتوبوس در خطوط اتوبوسرانی پایتخت فعال هستند.

کد خبر 713432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.