بارش باران و وزش بادهای شدید اصفهان را در می‌نوردد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: از بعدازظهر هفته با ورود سامانه ناپایدار به استان، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و روز شنبه بارش باران و برف، گاهی مه‌آلودگی پیش‌بینی می‌شود.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار طی سه روز آینده بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس طی این مدت وضعیت جوی در بیشتر مناطق به صورت قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در نواحی مرکزی غبار رقیق پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: از بعدازظهر روز جمعه با نزدیک شدن سامانه ناپایدار به استان گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و روز شنبه بارش باران و برف، گاهی مه‌آلودگی به ویژه در مناطق غربی و جنوبی و سایر نواحی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، افزود: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۶ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به ۴- درجه می‌رسد.

آقایی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با بیشینه دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد و بوئین‌میاندشت با کمینه دمای ۹- درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان هستند.

کد خبر 713406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.