حضور سفیر اهدای خون پس از ۵۲ روز رکاب‌زنی در اصفهان

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان از حضور سفیر اهدای خون رکاب‌زن پس از ۵۲ روز در اصفهان خبر داد.

کیان دهراب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون، کرامت عزیززاده، دوچرخه سوار بین‌المللی از ۵۲ روز پیش (هفتم آبان) رکاب‌زنی خود را از گیلان آغاز کرد و به اصفهان رسید.

وی افزود: این دوچرخه‌سوار با اقدام خود به عنوان سفیر اهدای خون، فرهنگ اهدای داوطلبانه خون را به منظور امدادرسانی به بیماران و نیازمندان خون و فرآورده‌های آن در جامعه نهادینه می‌کند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان تصریح کرد: این سفیر اهدای خون با حضور خود در استان اصفهان از نزدیک با اهداکنندگان خون دیدار کرد، از آنها تقدیر و به آنها گل اهدا کرد تا ضمن تشکر از اهداکنندگان خون، موجب دلگرمی آنها را فراهم کند.

وی با اشاره به اهمیت اهدای خون در اصفهان با توجه به قطب سلامت بودن این استان، ادامه داد: ۶۲ مرکز درمانی در استان اصفهان دایر است که روزانه نیازمند فرآورده‌های خونی هستند.

دهراب‌پور گفت: طی چند روز حضور این دوچرخه‌سوار در اصفهان، دو نهال در محوطه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دو نهال پیش روی اداره‌کل انتقال خون و یک نهال در محوطه صدا و سیمای مرکز استان کاشته شد.

وی با اشاره به حضور این سفر اهدای خون به مدت ۴۰ دقیقه در برنامه تلویزیونی چهارباغ، اضافه کرد: آلودگی و سرمای هوای اصفهان بر میزان مراجعه افراد به منظور اهدای خون تأثیرگذار بوده است، اما شهروندان با توجه به نیاز بیماران، در هر شرایطی باید نسبت به اهدای خون اقدام کنند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان افزود: این دوچرخه‌سوار ملی به عنوان سفیر سلامت و سفیر سازمان انتقال خون، به منظور نهادینه‌سازی فرهنگ اهدای خون در جامعه، ۲۴ استان کشور را رکاب خواهد زد.

حضور سفیر اهدای خون پس از ۵۲ روز رکاب‌زنی در اصفهان

حضور سفیر اهدای خون پس از ۵۲ روز رکاب‌زنی در اصفهان

حضور سفیر اهدای خون پس از ۵۲ روز رکاب‌زنی در اصفهان

کد خبر 713372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.