سیستم روشنایی پارک‌های منطقه ۱۵ اصفهان ساماندهی و بهینه‌سازی شد

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: نصب سیستم روشنایی، تقویت و بهینه‌سازی این سیستم در پارک‌های سطح این منطقه با هزینه‌ای معادل ۴۰ میلیارد ریال انجام شده است.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به موازات رشد و توسعه شهر و افزایش انواع آلودگی‌های زیست‌محیطی و بصری، گاهی فضاهای شهری نقش فعال خود را از دست می‌دهند، بنابراین لزوم توجه به پارک‌های شهری از ضرورت زندگی شهری محسوب می‌شود، رفع نارسایی‌های موجود در پارک‌های سطح شهر بیشتر به‌عنوان ساماندهی باززنده‌سازی مطرح می‌شود.

وی افزود: نصب سیستم روشنایی، تقویت و بهینه‌سازی این سیستم در پارک‌های سطح منطقه ۱۵ از جمله پارک‌های شریعتی، الفت، سلمان و حاشیه فضای سبز خیابان اریسون، همچنین اصلاح لوکس نوری محوطه بازی کودکان در پارک‌های ابر، فرهنگ، الفت و خاطره با هزینه‌ای معادل ۴۰ میلیارد ریال انجام شده است.

سیستم روشنایی پارک‌های منطقه ۱۵ اصفهان ساماندهی و بهینه‌سازی شد

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با تاکید بر اهمیت رفاه حال شهروندان در استفاده از فضاهای سبز و پارک‌های این منطقه گفت: بازسازی و رنگ‌آمیزی بیش از ۴۰۰ نیمکت و تعمیرات اساسی تأسیسات الکتریکی، مکانیکی و سرویس‌های بهداشتی از دیگر اقدامات انجام شده در راستای حفظ و نگهداری هرچه بهتر پارک‌های منطقه است.

نظری‌پور با بیان اینکه احداث و اضافه کردن پاتوق‌های شهری در پارک‌های الفت و اندیشه از دیگر اقدامات در راستای رفاه حال شهروندان بوده که بالغ بر پنج میلیارد ریال هزینه آن است، خاطرنشان کرد: هزینه نگهداری پارک‌ها و فضای سبز موجود در منطقه ۱۵ بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال است که شامل هزینه‌های بِه زراعی، ساماندهی و خرید گل و درختچه‌ها، همچنین هزینه حفظ و نگهداری تأسیسات آن است.

کد خبر 713300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.