انتقامی سخت در انتظار عاملان جنایت راسک است

فرمانده کل انتظامی با بیان این که امروز جهاد علمی اختیار نیست، بلکه تکلیف است، گفت: انتقامی سخت در انتظار عاملان حمله ناجوانمردانه به راسک است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان در نشست گفتمان‌سازی و ارتقای تعاملات با دانشگاه‌های سراسر کشور که به صورت وبیناری با عنوان طرح جهاد علمی در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با محوریت فرصت‌ها، قابلیت‌ها، راهکارها و انتظارات برگزار شد، اظهار کرد: کلیدواژه اساسی و حیاتی در هر کشور امنیت است، فرماندهی انتظامی در سطوح مختلف امنیت داخلی، عمومی و ملی نقش دارد و بر اساس مسئولیت خود، مسئول امنیت عمومی و از ارکان امنیت داخلی و مؤثر در امنیت ملی است.

وی با اشاره به این که سه محور حکومت، مردم و سازمان‌های غیردولتی نقش اساسی در ایجاد امنیت دارند، افزود: هر کدام از این سه محور، اگر وظایف خود را ناقص انجام دهند، می‌توانند مسائل اجتماعی را به مسائل امنیتی تبدیل کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به نقش و مشارکت دانشگاه‌ها در انتظام ملی و رفع دغدغه‌های مردم، آن را غرورآفرین و برجسته برشمرد و اظهار کرد: ما به عنوان مجموعه انتظامی به خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم که با کمک شما بتوانیم سرمایه اجتماعی خود را افزایش دهیم و از این طریق اقتدار پلیس ارتقا پیدا کند.

وی با بیان اینکه تمام این نشست‌ها و تبادل نظرات در راستای رفع دغدغه‌های مردم است، خاطرنشان کرد: شما استادان و رؤسای دانشگاه‌ها همچون خدمت‌گزاران مردم در مجموعه انتظامی از جنس مردم هستید و به‌طور قطع دغدغه‌های مردم را می‌شناسید؛ باید با کمک یکدیگر بتوانیم برای رفع دغدغه‌های مردم تلاش کنیم و باری از دوش آنان برداریم.

سردار رادان با اشاره به این که امروز جهاد علمی اختیار نیست، بلکه تکلیف است، اضافه کرد: این تکلیف، نقطه پایانی ندارد و باید تا حصول نتیجه مطلوب ادامه داشته باشد.

وی با تاکید بر این که این نشست‌ها و رفت و آمدها باید افزایش پیدا کند و در این مسیر باید دبیرخانه‌ای تشکیل شود، گفت: پروژه‌های مطرح شده در این نشست‌ها باید برای حل مسئله‌ای از جنس دغدغه مردم باشد، امیدواریم در این نشست‌ها بتوانیم دغدغه‌های مردم را رفع کنیم و سرمایه اجتماعی پلیس را افزایش دهیم تا منجر به اقتدار بیش از پیش پلیس شود.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها می‌توانند ما را به سمت پلیس هوشمند هدایت کنند، عنوان کرد: در فرماندهی انتظامی به سمت هوش مصنوعی و هوشمندسازی حرکت کرده‌ایم که امیدواریم با کمک دانشگاه‌ها به برنامه‌های خود سرعت بیشتری دهیم، همچنین امروز استادان ما و رؤسای دانشگاه‌ها با روحیه جهادی و ولایی پای کار هستند و امیدواریم ما نیز بتوانیم از این فرصت طلایی برای بهره‌برداری از نظرات و استفاده از آن‌ها در بهبود مأموریت‌های مجموعه انتظامی استفاده کنیم.

کد خبر 713298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.