۱۹۰۰ کوچه شهر کرمانشاه آسفالت یا لکه‌گیری شده است

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه گفت: در ۲ سال اخیر ۱۹۰۰ کوچه شهر کرمانشاه عملیات لکه‌گیری یا آسفالت آن‌ها انجام شده است که معادل ۳۷ درصد کل کوچه های شهر است.

حمید اعتصام‌فر امروز چهارشنبه _ بیست و نهم آذرماه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: کار لکه‌گیری و آسفالت کوچه‌های شهر همچنان ادامه پیدا خواهد کرد و امیدوارم بتوانیم تا پایان سال ۴۰ درصد کوچه‌ها را آسفالت یا لکه‌گیری کنیم.

وی تصریح کرد: همچنین در ۲ سال اخیر ۱۹۴ خیابان شهر کرمانشاه شامل خیابان‌های اصلی و فرعی نیز روکش آسفالت آن‌ها انجام شده است.

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه همچنین به برخی از مناطق شهری کرمانشاه امسال عملیات آسفالت آنها انجام شده است، اشاره کرد و گفت: در منطقه یک شهرک حافظیه و در منطقه ۲ شهرداری هم محلات دره دراز، شهرک امام (ره)، جلالیه و دیزل‌آباد کار آن‌ها انجام شده است.

اعتصام فر افزود: شهرک‌های فدک، آریاشهر، مرادآباد، ملاحسینی و محله باغ نی در شهرداری منطقه ۳، محلات صادقیه، منزع و سعدی در شهرداری منطقه ۴ و شهرک نوکان در شهرداری منطقه ۵ از دیگر نقاطی هستند که امسال روکش آسفالت در آن‌ها انجام شد.

وی یادآوری کرد: محدوده میدان رسالت در شهرک جانبازان واقع در منطقه ۶، شهرک کرناچی و محله حکمت آباد در منطقه ۷ و آقاجان، پردیس، صدرا، زیباشهر و چمن در منطقه ۸ از دیگر نقاط آسفالت شده شهر کرمانشاه طی سال جاری بوده‌اند.

کد خبر 713266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.