رانندگان اتوبوس و تاکسی نماد قانون‌گرایی هستند

رئیس پلیس راهنمایی‌ و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: از تمام رانندگان اتوبوس و تاکسی که نماد قانون‌گرایی هستند، انتظار داریم تمام قوانین راهنمایی‌ و رانندگی را جدی بگیرند، زیرا اجرای این قوانین برای رانندگان دیگر نیز در سطح جامعه تأثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرهنگ اصغر زارع در حاشیه تجلیل از رانندگان اتوبوس و تاکسی شهر اصفهان به‌مناسبت «هفته حمل‌ونقل و رانندگان» اظهار کرد: فرارسیدن هفته حمل‌ونقل را به راهبران اتوبوس و رانندگان تاکسی تبریک می‌گوییم و امیدواریم این تلاشگران خدمات خوبی را به جامعه ارائه دهند، زیرا در گرما و سرما و تمام روزهای سال مسئولیت جابه‌جایی بار و مسافر را به عهده دارند.

وی ضمن قدردانی از خدمات ارزنده مدیران شهری اصفهان در حوزه حمل‌ونقل افزود: رانندگی فعالیتی جمعی است که در این راستا از رانندگان اتوبوس و تاکسی که نماد قانون‌گرایی هستند، انتظار داریم تمام قوانین راهنمایی‌و رانندگی را جدی بگیرند، زیرا اجرای این قوانین برای رانندگان دیگر نیز در سطح جامعه تأثیرگذار است.

رانندگان اتوبوس و تاکسی نماد قانون‌گرایی هستند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: امیدواریم روزهای بدون حادثه‌ای را در شهر اصفهان و شهرستان‌های این کلان‌شهر شاهد باشیم.

به گزارش ایمنا، همزمان با هفته حمل‌ونقل سرهنگ اصغر زارع، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به همراه حسین حق‌شناس، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان از رانندگان ناوگان اتوبوس و تاکسی‌های درون‌شهری این کلان‌شهر تقدیر کردند.

کد خبر 713263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.