صدر جدول گلزنان در قبضه مهاجمان سپاهان

سپاهان پنج گل به هوادار زد و بار دیگر قدرت تهاجمی خود را به رخ مدعیان کشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شهریار مغانلو با دو گلی که به هوادار زد، هشت‌گله شد و رضا اسدی هم آخرین گل سپاهان را به ثمر رساند تا در کنار همبازی خود قرار بگیرد. نکته اینجاست که مهاجمان سپاهان صدر جدول را کاملاً تصرف کرده‌اند و با سایر گلزنان لیگ برتر فاصله زیادی دارند. قبل از این بازی محمود فکری از آلودگی هوای تهران گلایه کرده بود، در حالی که حالا باید فکری به حال تیم خودش کند و باید پذیرفت که شرایط او در تیم هوادار چندان جالب نیست.

فکری که پیش از بازی با پرسپولیس هم از پرسپولیسی بودن داور صحبت کرده بود، حالا باید تغییراتی اساسی را در تیم خودش ایجاد کند، هرچند که پتانسیل این کار را ندارد و البته معلوم نیست خودش تا کی در هوادار ماندنی باشد.

در رده دوم جدول گلزنان بازیکنانی نظیر مهدی عبدی از تراکتور، پوریا سرآبادانی از شمس آذر و رضا جعفری از ملوان با پنج گل زده قرار دارند.

سپاهانی‌ها در ۱۲ بازی خود ۳۲ گل به ثمر رسانده‌اند که آماری فوق‌العاده است. کافی است گل‌های زده سپاهان اصفهان را با پرسپولیس و استقلال مقایسه کنید تا به قدرت هجومی تیم مورایس پی ببرید.

تنها باخت سپاهان مقابل ملوان بوده است و این تیم با نساجی مازندران هم مساوی کرد، اما ۱۰ دیدار دیگر خود از جمله بازی با پرسپولیس و استقلال را با پیروزی تمام کرد.

منبع: فارس

کد خبر 713251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.