۲۶۲ هزار مترمربع از معابر بجنورد آسفالت و زیرسازی شد

شهردار بجنورد از آسفالت ۲۱۲ هزار مترمربع و زیرسازی ۵۰ هزار مترمربع از معابر شهر طی ۹ ماه سال جاری خبر داد.

سید محمد علی کشمیری در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: فرسودگی گسترده معابر در شهر بزرگترین چالش شهرداری در حوزه عمران محسوب می‌شود که نیازمند تدابیر جدی مدیریتی است.

وی افزود: طی ۹ ماه گذشته حدود ۵۰ هزار متر مربع زیرسازی و ۲۱۲ متر مربع آسفالت شد.

شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: در هسته مرکزی شهر بیشتر معابر نیازمند ترمیم است اما طی این مدت ۲۵ هزار متر مربع زیرسازی و ۵۳ هزار متر مربع آسفالت شد، مدیریت شهری بر این باور است که محلات کم برخوردار به دریافت سطح خاصی از خدمات نیازمند هستند و توجه ویژه‌ای به این مناطق خواهیم داشت.

کشمیری تصریح کرد: بر این اساس در کوی امام هادی در شمال شهر معابر معراج، رضوی، محدثی، نیایش، باقرخان و مالک اشتر در مساحت ۱۲ هزار متر مربع زیرسازی و ۲۴ هزار متر مربع آسفالت شدند؛ همچنین در جنوب فرودگاه و غرب شهر ۱۵ هزار مترمربع زیرسازی و ۱۹ هزار مترمربع آسفالت شد.

وی گفت: معابر ورودی در شهرک فرهنگیان و شهرک گلستان از جمله شهرک‌های الحاقی به شهر در ۱۳ هزار متر مربع زیرسازی و ۱۴ هزار متر مربع آسفالت انجام گرفته است.

شهردار بجنورد افزود: در طول زمستان با دستگاه بازیافت آسفالت در محل، مرمت در سطوح محدود را اجرا خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم این خدمات در طول سال متوقف نشود.

کد خبر 713248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.