بازدید از چله‌خانه‌های تخت فولاد به‌مناسبت شب یلدا

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد شهرداری اصفهان گفت: این مجموعه به مناسبت شب یلدا، امروز (چهارشنبه) دو رویداد با محوریت بازدید از چله‌خانه‌های تخت فولاد و هنرهای تجسمی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم عمرانی در برنامه رادیویی صدای شهر اظهار کرد: مجموعه تخت فولاد به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های زیارتی و گردشگری اصفهان به بهانه‌های مختلف رویدادهای فرهنگی و گردشگری مختلفی را اجرا کرده است.

وی افزود: در آستانه شب یلدا در مجموعه تخت‌فولاد دو رویداد طراحی شده است که گردشگران و زائران می‌توانند از این برنامه‌ها استفاده کنند.

مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی و مذهبی تخت فولاد شهرداری اصفهان تصریح کرد: تخت فولاد دارای چله‌خانه‌هایی است که محل عبادت و زیارت علما و بزرگان بوده است، همچنین بعضی از این چله‌خانه‌ها از ابتدای سال جاری احیا شد و به‌عنوان جاذبه گردشگری در اختیار شهروندان قرار گرفت.

عمرانی با بیان اینکه نخستین رویداد امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم آذر_ با عنوان «گنجواره» با محوریت بازدید از چله‌خانه‌های تخت فولاد برگزار می‌شود، گفت: شهروندانی که قصد حضور در این رویداد را دارند، می‌توانند با شماره ۰۹۰۲۸۰۱۱۳۵۵ (واحد گردشگری مجموعه تخت فولاد) تماس حاصل کنند و برای این رویداد ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه به‌مناسبت آئین شب یلدا، امروز میزبان اهالی فرهنگ و هنر شهر اصفهان هستیم، ادامه داد: این رویداد در قالب نشست صمیمانه هنرمندان شهر اصفهان با محوریت هنرهای تجسمی است که در تکیه خاتون‌آباد تا ساعت ۱۷:۰۰ برگزار می‌شود.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در این برنامه‌ها حضور پیدا کنند و اوقات خوشی را کنار هنرمندان و اهالی فرهنگ اصفهان سپری کنند.

کد خبر 713244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.