نبرد مربیان تیم ملی والیبال در صدر جدول

دیدارهای هفته دوازدهم دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال با شش دیدار در شهرهای سیرجان، گنبد، اسلامشهر، رامسر، مشهد و ارومیه پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای هفته دوازدهم دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال، امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم آذر_ با انجام شش دیدار در شهرهای سیرجان، گنبد، اسلامشهر، رامسر، مشهد و ارومیه پیگیری خواهد شد.

در اولین دیدار این هفته تیم‌های پاس گرگان و مس رفسنجان به مصاف یکدیگر رفتند که با توافق دو تیم و موافقت سازمان لیگ، روز دوشنبه، بیست‌وهفتم آذر برگزار شد، این دیدار در پنج ست دنبال شد که در نهایت با برتری سه بر دو (۲۵ بر ۲۳، ۲۱ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۳) شاگردان عیسی سنگدوینی در پاس به پایان رسید.

در مهم‌ترین دیدار هفته تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و ایفاسرام اردکان مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند، شاگردان بهروز عطایی در فولاد سیرجان با ۱۰ برد و ۲۹ امتیاز صدرنشین هستند و شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در ایفاسرام اردکان با ۸ برد و ۲۳ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارند.

در دیگر دیدار امروز در سالن غدیر ارومیه تیم شهرداری ارومیه میزبان شهداب یزد است که شهداب با هفت برد و ۲۱ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد و تیم شهرداری ارومیه با چهار برد در رده دوازدهم قرار دارد.

گیتی‌پسند با هدایت سعید عقیلی در سالن المپیک گنبد میهمان تیم شهرداری گنبد کاووس است، گیتی‌پسند با هفت برد در رده چهارم و تیم گنبد با دو برد در رده سیزدهم قرار دارد.

برنامه بازی‌های لیگ برتر والیبال:

سیرجان، سالن گهر روش، ساعت ۱۶

فولاد سیرجان ایرانیان – ایفاسرام اردکان

نماینده سازمان لیگ: محمد ابراهیم‌زاده، ناظر فنی و داوری: محمد شاهمیری، داور اول: مسعود ذوقی و داور دوم: سجاد خان‌بابازاده

گنبد، سالن المپیک، ساعت ۱۶

شهرداری گنبد کاووس – گیتی‌پسند اصفهان

نماینده سازمان لیگ: حسین پورکاشیان، ناظر فنی و داوری: امیر صداقت، داور اول: محمدرضا درفش کاویان و داور دوم: وحید خراسانی

اسلامشهر، سالن شهید بیضایی، ساعت ۱۶

طبیعت – سایپا تهران

نماینده سازمان لیگ: حمید حق‌بین، ناظر فنی و داوری: اسماعیل صباغ، داور اول: وحید پورکاشیان، داور دوم: علی‌اصغر ثابتی‌پور و داور ویدئوچک: محمد عشق‌دوست

رامسر، سالن شهید صدر، ساعت ۱۶

هورسان رامسر – پیکان تهران

نماینده سازمان لیگ: علی‌اصغر حاجی‌کاظمی، ناظر فنی و داوری: محمدحسن خوشدل، داور اول: داود نافعی و داور دوم: مرتضی حسن‌علایی

مشهد، سالن مهران، ساعت ۱۶

نیان الکترونیک خراسان – چادرملو اردکان

نماینده سازمان لیگ: عباس امانی شهرک، ناظر فنی و داوری: بهروز جعفری، داور اول: مرتضی اکرمی و داور دوم: مهرداد شوشتری

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۶

شهرداری ارومیه – شهداب یزد

نماینده سازمان لیگ: محمدحسین شفقی، ناظر فنی و داوری: اصغر میرزایی، داور اول: امید فولادی‌وندا و داور دوم: قادر صادقی

کد خبر 713234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.