بابت تساوی از هواداران عذر می‌خواهیم/ داور باید بازیکن فولاد را دقیقه یک اخراج می‌کرد

اکاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در نیمه اول تیم‌مان نمایش خیلی خوبی ارائه کرد اما متاسفانه به گل دست پیدا نکردیم و در نیمه دوم بازیکن ما اخراج و شرایط سخت شد. به‌علت ناکامی در پیروزی از هواداران عزیزمان که آمده بودند معذرت‌خواهی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمال‌الدین کامیابی‌نیا شامگاه امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم آذر_ درخصوص تساوی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول تیم‌مان نمایش خیلی خوبی ارائه کرد اما متاسفانه به گل دست پیدا نکردیم و در نیمه دوم بازیکن ما اخراج و شرایط سخت شد. نتوانستیم امتیاز کامل را بگیریم و از هواداران عزیزمان که آمده بودند معذرت‌خواهی می‌کنیم. اگر می‌خواهیم خودمان را بالای جدول نگه داریم، باید بیشتر تلاش کنیم.

وی در ادامه افزود: لیگ امسال فرسایشی شد و بازی‌های ما هر ۱۲ یا ۱۳ روز یک‌بار برگزار و سخت می‌شود. باید بازی‌های دوستانه انجام بدهیم و کادرفنی هم باید بازیکنان را آماده کنند. مصدومیت هم جزئی از فوتبال است و خودمان را برای بازی بعد آماده می‌کنیم. ۱۰۰ درصد برای برد مقابل فولاد آمده بودیم اما حریف خیلی بسته بازی می‌کرد. در نیمه اول بازی در اختیار ما بود اما نیمه دوم شرایط فرق کرد و با یک بازیکن کمتر کمی بازی گره خورد.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم بیشتر تلاش کنیم و امتیازات را جمع کنیم. کادرفنی برای کسب نتایج خوب در خانه تلاش می‌کنند و حتماً راه‌حلی پیدا می‌کنیم تا در بازی‌های خانگی هم نتیجه بگیریم. ما در بازی‌های بیرون از خانه صدرنشین هستیم و باید ببینیم مشکل از کجاست. هوا کمی اینجا سنگین است و ارتفاع بالا اذیت می‌کند اما باید خودمان را با شرایط وفق بدهیم و نتیجه بگیریم.

کمال‌الدین کامیابی‌نیا خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن تیم ریشه‌داری است و سال‌های قبل هم نتایج خیلی خوبی گرفته و فینالیست آسیا بوده است. از انتخابی نه کردم، راضی هستم و در راس کار هم آقای ربیعی خیلی به من کمک کرد. امیدوارم من هم بتوانم به تیم و مجموعه ذوب‌آهن کمک کنم تا شرایط تیم را روز به روز بهتر کنیم و هواداران لذت ببرند. این تیم ریشه‌دار و قدیمی است و قدمت زیادی دارد و امیدوارم بتوانم به عنوان کوچک‌ترین عضو خانواده ذوب‌آهن کمک کنم.

وی در پایان گفت: نمی‌توانم تشخیص بدهم اخراج فردین یوسفی درست بود یا خیر اما در نیمه اول بازیکن حریف روی شایان مصلح خطایی انجام داد که می‌توانست کارت قرمز مستقیم بگیرد. وحید زمانی خوب قضاوت کرد و آن صحنه را باید کارشناسان تشخیص بدهند اما من نزدیک صحنه بودم و به نظرم برخورد بازیکم فولاد با شایان مصلح کارت قرمز داشت. همچنین می‌خواهم از بانوان حمایت کنم که وارد همه ورزشگاه‌های کشور شدند و انشاالله اصفهان هم این اتفاق بیفتد. امیدوارم هر کسی که می‌تواند کمک کند و راهی برای تیم سپاهان و هم برای ذوب‌آهن پیدا کند تا در ورزشگاه از فوتبال لذت ببرند.

کد خبر 713230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.