پس از اخراج بازیکن ذوب‌آهن شرایط عوض شد/به مرور خودمان را به رتبه‌های بالای جدول می‌رسانیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازیکنانم از لحاظ احساسی پیشرفت کرده‌اند و مطمئنم با صحبتی که با بچه‌ها می‌کنیم کم‌کم خودمان را به رده‌های بالاتر می‌رسانیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، خوان ایگناسیو مارتینز شامگاه _سه‌شنبه بیست‌وهشتم آذر_ در کنفرانس‌خبری پس از توقف تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: تاریخچه باشگاه ذوب‌آهن که جوایز و مدال‌های زیادی کسب کرده نشان می‌دهد تاریخچه خیلی خوبی داشتند و این موضوع به بازیکنان‌شان انگیزه می‌دهد. به این تیم بابت بازی‌های خوبی که این فصل انجام می‌دهد، تبریک می‌گویم.

وی درخصوص بازی افزود: باتوجه به اینکه باید امتیازات زیادی کسب کنیم، در نیمه اول خیلی جدی بازی کردیم. ذوب‌آهن تیم هجومی است و سعی می‌کند در ضربات ایستگاهی به خوبی عمل کند. دو موقعیت صددرصد گل داشتیم. قسمت دیگر بازی از زمانی شروع شد که یک بازیکن ذوب آهن اخراج شد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: پس از آن ما سعی کردیم با تغییر تاکتیک خطر ایجاد کنیم و این کار را هم کردیم و شروع فصل با کمترین امتیاز به ما ضربه زد، خیلی سخت است با استرسی که همراه‌مان داریم با دیگر تیم‌ها رقابت کنیم. همیشه شاگردان خودم را تشویق می‌کنم چون از لحاظ احساسی خودشان را به یک سطح بالاتر رسانده‌اند. مطمئنیم با صحبتی که با بچه‌ها می‌کنیم کم‌کم خودمان را به رده‌های بالاتر می‌رسانیم.

کد خبر 713217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.