فعالان حمل و نقل عمومی الگوی رفتاری دیگران رانندگان هستند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: فعالان صنعت حمل و نقل عمومی الگوی رفتاری دیگران رانندگان در حین رانندگی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، محمد علی صلواتی امروز_سه شنبه ۲۸ آذر_ در همایش تجلیل از فعالان صنعت حمل و نقل تیران و کرون در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهارکرد: حمل و نقل بار و مسافر از صنعت‌های مؤثر بر دیگر بخش‌ها است که کمتر سهم فعالیت آنها دیده می‌شود.

وی با اشاره به مشقت و سختی‌هایی که رانندگان متحمل می‌شوند، افزود: خانواده‌های آنان همکاری خوبی برای فعالیت همسر خود دارند و این موضوع باعث شده که جریان فعالیت در بخش اقتصاد و فرهنگ و هنر مؤثر واقع شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به ایمنی در این حوزه اذعان داشت: رانندگان بخش عمومی کمترین تخلف را دارند و ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی رو به رشد است.

وی با اشاره به قانونمدارای رانندگان حمل و نقل عمومی تصریح کرد: رفتارهای آنها برای دیگر رانندگان الگو بوده و رعایت اصول ایمنی توسط این قشر باعث می‌شود که در کل جامعه تسری پیدا کند.

صلواتی با بیان اینکه رعایت قانون و اخلاق توسط رانندگان بخش عمومی برای کاهش حوادث نقش دارد، خاطرنشان کرد:: فعالان صنعت حمل و نقل عمومی الگوی رفتاری دیگران رانندگان در حین رانندگی

وی همچنین به کاهش حوادث ترافیکی در استان اصفهان اشاره کرد و اذعان داشت: رفتارهای پر خط رانندگان کاهش یافته و با ارتقا فرهنگ ترافیک، بهسازی راه‌ها و نظارت‌های پلیس شاهد افزایش ایمنی راه‌ها هستیم.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان ادامه داد: نوسان تصادفات در این استان در حد پنج درصد بوده و روند کاهشی حوادث دنبال می‌شود.

وی راه اندازی ایستگاه‌های ایمنی و سلامت را یکی از راهکارهای مؤثر در کاهش تصادفات در ایام نوروز و تعطیلات تابستان بیان کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمایت از قشر رانندگان، کمک به بهسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و کمک به تأمین زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل از مطالبات قشر رانندگان این شهرستان بوده که در بیان مختصری توسط یکی از رانندگان بیان شد.

این همایش با تجلیل از رانندگان قانونمدار، اتحادیه‌های صنفی و شرکت‌های مسافربری همراه بود.

کد خبر 713207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.