هیئت‌مدیره خانه مطبوعات قزوین مشخص شدند + اسامی

با شمارش آرای اعضای خانه مطبوعات ۷ عضو جدید هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان قزوین مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، انتخابات هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان قزوین امروز _سه‌شنبه، بیست‌وهشتم آذر_ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳:۱۵ برگزار شد که در نهایت بعد از شمارش ۱۳۲ رأی ۷ عضو جدید هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان قزوین برگزیده و مشخص شدند.

حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین عصر امروز در جمع خبرنگاران میزان مشارکت خبرنگاران در این انتخابات را ۸۸ درصد اعلام و اظهار کرد: از ۱۵۰ نفر عضو اصلی خانه مطبوعات فقط ۱۸ نفر در این انتخابات شرکت کردند که نشان‌دهنده مشارکت امیدوارکننده و خوب خبرنگاران است.

وی با بیان اینکه به دلیل استقبال خبرنگارها انتخابات یک ساعت و ربع تمدید شد، اضافه کرد: در نهایت در این انتخابات سیدمصطفی جعفری، حسن رجبی، مهناز اسماعیلی، اسماعیل بخشی، عاطفه مشایخ موینی، سیده‌محبوبه امیدوار سیاهکل‌محله و احمد خورگامی با کسب بیشترین آرا به مدت چهار سال به عنوان اعضای هیئت‌مدیره خانه مطبوعات قزوین انتخاب شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: انتظار ما از منتخبان جدید این است که به دور از جانبداری و مسائل هیجانی، شخصی و سلیقه‌ای تنها به دنبال مشارکت و مشاورت در ساماندهی موضوعات پراهمیت و پیگیری امور صنفی اصحاب رسانه در استان باشند.

به گزارش ایمنا، در پایان این انتخابات سحر محمدعلیخانی، نفیسه مهرداد، آرش شایسته‌نیا و سیدفرهاد حسینی به عنوان پنج عضو علی‌البدل هیئت‌مدیره انتخاب شدند.

کد خبر 713200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.