تیم صنعت‌نفت منسجم‌تر از شمس‌آذر بود / بابت نتیجه ناراحتم

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین گفت: امروز شاهد یک بازی سخت و تاکتیکی بین تیم‌های شمس‌آذر و صنعت‌نفت بودیم و معتقدم صنعت نفت بازی منسجم‌تری از شمس‌آذر ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سعید دقیقی شامگاه _سه‌شنبه بیست‌وهشتم آذر_ در نشست خبری پس از بازی تیم خود برابر صنعت نفت آبادان که در میکسدزون ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد یک بازی سخت و تاکتیکی بین تیم‌های شمس‌آذر و صنعت‌نفت بودیم و معتقدم صنعت نفت بازی منسجم‌تری از شمس‌آذر ارائه داد.

وی افزود: امروز دیدیم که بازیکنان تیم میهمان با همه وجود برای پیروزی تیمشان دوندگی کردند و سعی آن‌ها برای پیروز شدن بود، البته ما هم توقع از شمس‌آذر را خیلی‌بالا برده بودیم و انتظارم این بود که بازیکنانم خیلی‌بهتر بازی کنند، به همین خاطر از نتیجه رقم‌خورده ناراحتم.

سرمربی شمس‌آذر با بیان اینکه امروز فرصت گل‌زنی و موقعیت گل خوردن داشتیم، گفت: علت اینکه امروز نتوانستیم کیفیت همیشگی را عرضه کنیم، این بود که پس از بازی مقابل تیم نساجی قائمشهر تیم ما ریکاوری کافی نداشت و به همین خاطر عملکرد بازیکنان افت محسوسی کرده بود.

دقیقی با اشاره به اینکه در بازی فیزیکی قدرت جسمانی حرف اول و آخر را می‌زند، تصریح کرد: امروز صنعت‌نفت با تغییر چیدمان بازیکنانش عرض زمین را در اختیار گرفته بود و پس از گرفتن توپ به سرعت به سمت ضد حمله زدن می‌رفت.

وی ادامه داد: بازیکنان ما باید امروز از نقش قدرت بدنی در بازی درس کافی را بگیرند تا در دیدار آینده با تمام توان و قدرت برابر تیم بزرگ پرسپولیس صف‌آرایی کنیم.

سرمربی نماینده قزوین در لیگ برتر با یادآوری اینکه با حداکثر انگیزه به بازی‌های بعدی فکر می‌کنیم، گفت: انجام بازی خوب و باکیفیت در کنار به دست آوردن بیشترین امتیازات هدف کادر فنی و مدیریتی شمس‌آذر قزوین است.

کد خبر 713191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.