کشف ۱۲۱ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از انهدام دو باند قاچاق مواد مخدر در کرمانشاه و کشف ۱۲۱ کیلوگرم تریاک و شیشه از آن ها با تلاش پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم آذر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه اعضای دو باند، قصد انتقال محموله‌های مخدر از استان‌های شرقی کشور به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر حرکتی اعضای هر دو باند شده و طی عملیات‌هایی جداگانه در ورودی شهر کرمانشاه آنها را متوقف و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان افزود: در این بازرسی‌ها در مجموع ۱۲۱ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۱۰۵ کیلو تریاک و ۱۶ کیلوگرم شیشه به همراه سه قبضه اسلحه کلاشینکف و یک قبضه کلت کشف و ۵ عضو باند دستگیر شدند.

کشف بیش از ۲۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان از ابتدای سال

سردار حاجیان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا ۲۸ آذر بالغ بر دو تن و ۶۶۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ۳۲ باند توزیع مواد نیز متلاشی شده است.

وی با اشاره به دستگیری ۱۸۲ قاچاقچی در استان با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یادآوری کرد: در این راستا چهار هزار و ۵۲۳ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۵ هزار و ۶۷۷ معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری شده‌اند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از کشف ۱۸ قبضه اسلحه از قاچاقچیان مواد مخدر، تخریب ۹ واحد محل عرضه مواد و پلمب ۳۰۵ واحد دیگر خبر داد و گفت: آن‌هایی که در این وادی قدم می‌گذارند بدانند دستبند سرد پلیس در انتظارشان خواهد بود و حتماً به سزای عملشان خواهند رسید.

کد خبر 713174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.