احداث محله تردد سبز و فعال در بریتانیا

بیرمنگام انگلستان میزبان یک منطقه تردد سبز و فعال جدید با چشم‌انداز ازدحام، آلودگی و تصادفات کمتر است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، یک محله تردد سبز جدید در بخش‌هایی از نواحی اطراف بیرمنگام انگلستان راه‌اندازی شده است تا به بهبود سفر پایدار و فعال برای ساکنان، کارکنان و بازدیدکنندگان شهر کمک کند.

هدف این ابتکار اولویت بخشیدن به مردم نسبت به اتومبیل‌ها است تا اطمینان حاصل شود که انسان‌ها فرصت بیشتری برای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و استفاده از حمل‌ونقل عمومی دارند. این ابتکار به ایجاد جوامع سرزنده‌تر و سازنده‌تر منجر می‌شود.

احداث محله تردد سبز و فعال در بریتانیا

جوامع سازنده‌تر با محله تردد سبز بیرمنگام

چشم‌انداز کلی محله تردد سبز بیرمنگام ازدحام، آلودگی و تصادفات کمتر در کنار ایجاد جوامع سالم‌تر و ایمن‌تر است.

تیم شوراهای بریتانیا برای تشکیل این محله سازمان‌های کلیدی از جمله شوراهای شهر بیرمنگام و شهرهای اطراف، مشاورین املاک و سازمان حمل‌ونقل عمومی کل محله را به‌منظور هماهنگی فعالیت‌ها در سراسر منطقه و اطمینان از وجود زیرساخت‌های لازم، سیاست‌ها و ابتکارات حمایتی گرد هم آورد و فرصت‌هایی برای افزایش سفرهای پایدار در سراسر محله ایجاد کرد.

این اقدام عملکردی هیجان‌انگیز برای کل محله به‌شمار می‌رود و با سرمایه‌گذاری در طرح‌هایی همراه خواهد بود که در راستای منفعت همه کسانی است که در بخش محلی زندگی و کار یا به آن سفر می‌کنند.

احداث محله تردد سبز و فعال در بریتانیا

محله تردد سبز و فعال جدید بیرمنگام در کنار یک پارک و توسعه شهری پایدار قبلی ایجاد شده است که هزاران شغل و خانه جدید را برای محل خود به ارمغان می‌آورد. این محله به‌طور ویژه طراحی شده است تا اطمینان حاصل شود هر دو توسعه به‌خوبی به یکدیگر متصل شده و پایدار هستند.

پیش از این نیز اقداماتی برای بهبود شرایط پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری افراد برای سفرهای محلی در این محله اجرا شده است. اقدامات شامل یک پل عابر پیاده جدید و برنامه‌هایی برای بهبود اتصال به ایستگاه‌های راه‌آهن محلی و مسیرهای کانال شهری می‌شود. با هدف بهبود دسترسی به وسایل‌نقلیه عمومی نیز دو سرویس اتوبوس جدید برای خدمات رسانی به محل راه‌اندازی شده است.

احداث محله تردد سبز و فعال در بریتانیا

حمایت مناطق و شهرهای اطراف از محله جدید بیرمنگام

شوراهای شهرهای اطراف بیرمنگام از رویکرد محله تردد سبز و فعال این شهر و مزایایی که برای این شهر به همراه خواهد داشت، حمایت می‌کنند، چراکه محله سبز به وضوح از رویکرد فعال این شهرها برای ترویج شیوه‌های سفر فعال پشتیبانی می‌کند و در آن ساکنان و بازدیدکنندگان می‌توانند در صورت تمایل اتومبیل‌ها را در خانه بگذارند و با خیال راحت در خیابان‌ها و فضاهای شهری به تردد بپردازند.

ارائه انتخاب‌های واقع‌گرایانه حمل‌ونقل سبز همچنین حامی نتایج بهتر بهداشتی، اقتصادی و زیست‌محیطی برای محله است و تضمین می‌کند که نسل‌های آینده می‌توانند از میراث غنی، تنوع زیستی و زیبایی طبیعی این شهرها لذت ببرند.

احداث محله تردد سبز و فعال در بریتانیا

کد خبر 713145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.