«خدمت به مردم» بهترین راه برای تحقق مشارکت حداکثری است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: بهترین راه برای تحقق مشارکت حداکثری خدمت‌رسانی به گروه‌های مختلف مردم است تا میزان رضایتمندی مردم نسبت به عملکرد مسئولان افزایش پیدا کند.

به گزارش خب رگزاری ایمنا از سمنان، حجت الاسلام مرتضی مطیعی امروز _سه شنبه بیست‌وهشتم آذر_ در جلسه شورای اداری استان سمنان اظهار کرد: بهترین راه برای تحقق مشارکت حداکثری خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم است تا میزان رضایتمندی مردم نسبت به عملکرد مسئولان افزایش یابد.

وی با بیان اینکه مردم همواره در بزنگاه‌های دفاع از نظام و انقلاب حضور یافته‌اند، افزود: حضور عاشقانه اقشار مختلف مردم استان سمنان در استقبال از پیکر شهدای خوشنام دفاع مقدس، یکی از جلوه‌های ماندگار تجدید میثاق مردم با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: بنا بر تاکید مقام معظم رهبری، امنیت و سلامت مقدمه مشارکت حضور پرشور مردم در انتخابات است.

مطیعی تصریح کرد: مردم دیندار استان سمنان با درک و فهم بالای خود همیشه در صحنه‌های مختلف مانند انتخابات حضور داشته‌اند و دِین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا نموده و دسیسه‌های دشمن را با حضور پرشور خود خنثی کرده‌اند.

هشتمین جلسه شورای اداری استان سمنان به ریاست استاندار و با حضور حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، معاونین و مشاورین استاندار، اعضای شورای تأمین استان، فرمانداران و مدیران کل ستادی و اجرایی استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد.

کد خبر 713129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.