کرمانشاه در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی پیشتاز است

مدیرکل تعاون روستایی کرمانشاه گفت: کرمانشاه پیشتاز در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ایرج صفایی امروز _ سه‌شنبه بیست و هشتم آذر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه نخستین اتحادیه‌های زراعت، دامپروری، شیلات و اتاق اصناف کشور در استان کرمانشاه تشکیل شد و استان کرمانشاه از لحاظ تشکیل تعداد اتحادیه و اتاق اصناف در جایگاه برتر کشور قرار گرفت.

وی افزود: از مجموع ۱۵۳ اتحادیه ثبت شده در کشور، ۲۴ اتحادیه و از ۳۷ اتاق ثبت شده در کشور ۹ اتاق آن در استان کرمانشاه تشکیل شد و در حال فعالیت است.

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت شهرستان‌ها در زمینه اتحادیه‌های صنفی، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در یازده شهرستان کرمانشاه اتحادیه‌های صنفی و در ۹ شهرستان دیگر نیز اتاق اصناف تشکیل شده است و برای پوشش کامل شهرستان‌ها در این مسئله هم‌اکنون به دنبال تشکیل اتحادیه و اتاق اصناف شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه و دالاهو هستیم.

صفایی با بیان اینکه در برنامه سال جاری تشکیل ۱۰ اتحادیه و پنج اتاق دیگر هدف‌گذاری شده است، تصریح کرد: تشکیل اتحادیه و اتاق اصناف گام مهمی در هویت‌بخشی به مشاغل کشاورزی، نظارت و کنترل بر تولید محصول سالم و با کیفیت و تلاش در راستای استیفای حقوق و خواسته‌های قانونی بهره‌برداران بخش کشاورزی است.

کد خبر 713076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.