پاسخی سخت در انتظار عاملان حادثه تروریستی راسک خواهد بود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهدا خالصانه برای حفظ امنیت مردم تلاش می‌کنند و افرادی که به چنین جنایاتی دست می‌زنند، به طور قطع تقاص اعمال ننگین خود را پس خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی در دیدار با تعدادی از خانواده‌های شهدای تروریستی شهرستان راسک اظهار کرد: شهدا از فضلی که خداوند نصیب آنان کرده خشنود و خوشحال هستند چراکه همه ما در این دنیا مورد امتحان الهی قرار می‌گیریم سپس از دنیا خواهیم رفت و آنچه برای انسان باقی می‌ماند، عمل صالح است.

وی افزود: شهدا با خداوند معامله کردند و این شهیدان با اتکا به خداوند متعال برای حفظ امنیت کشور و صیانت از دین مبین اسلام تلاش کرده‌اند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند تا نظام اسلامی را دچار اختلال کنند اما امروز شاهدیم که رژیم صهیونیستی در مبارزه با رزمندگان اسلام دچار درماندگی شده است.

کرمی خاطرنشان کرد: آنچه اهمیت دارد انسجام ملت مسلمان در مقابل نقشه‌های رژیم صهیونیستی است همچنین افرادی که گول ایادی استکبار را می‌خورند باید هوشیار باشند و آخرت خویش را فدای دنیا نکنند.

وی گفت: شهدا خالصانه برای حفظ امنیت مردم تلاش کردند و افرادی که به چنین جنایاتی دست می‌زنند قطعاً تقاص اعمال ننگین خود را پس خواهند داد.

کد خبر 713066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.