برگزاری افتتاحیه رویداد «به وقت عاشقی در ساعت ۱:۲۰»

رئیس ستاد گردشگری شهر تهران از برگزاری رویداد گردشگری ۱۲ هزار نفری «به وقت عاشقی در ساعت ۱:۲۰» به مناسبت چهارمین سالگرد شهید سرافراز حاج‌قاسم سلیمانی با مشارکت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، امیر قاسمی با اشاره به برگزاری رویداد گردشگری ۱۲۰۰۰ نفری «به وقت عاشقی در ساعت یک و ۲۰» به مناسبت چهارمین سالگرد شهید سرافراز حاج‌قاسم سلیمانی در خصوص این برنامه اظهار کرد: «به وقت عاشقی در ساعت یک و ۲۰» برگرفته از زمان و نحوه شهادت سردار سلیمانی است که با حضور ۱۲ هزار نفر از نخبگان، هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی محلات و مناطق شهر تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد با هدف آشنایی مخاطبین با نحوه زندگی کاری و شخصی حاج‌قاسم سلیمانی از روز سوم دی تا یازدهم بهمن اجرا خواهد شد.

رئیس ستاد گردشگری شهر تهران همچنین درباره مجموعه مورد بازدید شهروندان افزود: افتتاح سراسرنمای مقاومت شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی که به مجاهدت رزمندگان اسلام در نبرد با داعش پرداخته است، قرار بود با حضور ایشان انجام شود، اما متأسفانه چهار روز قبل از افتتاح ایشان به شهادت رسیدند.

رئیس ستاد گردشگری شهر تهران خاطرنشان کرد: افتتاحیه «به وقت عاشقی در ساعت ۱:۲۰» روز یکشنبه سوم دی از ساعت ۹:۳۰ با حضور خانواده شهدای مدافع حرم، ایثارگران، مدیران شهری و علاقه‌مندان با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد و پس از آن علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه با سرای محلات مناطق بیست‌ودوگانه نسبت به حضور در این جشنواره اقدام کنند.

سراسرنمای مقاومت، محلی برای نمایش رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای مدافع حرم به‌ویژه سردار سپهبد شهید سلیمانی در حوزه کشورهای مقاومت شامل سوریه لبنان فلسطین و عراق است و در بخش‌هایی از این سراسرنما تجهیزات به غنیمت گرفته شده از داعش از جمله کمربندهای انتحاری، کتب آموزشی، پول‌های چاپ شده، سلاح‌های دست‌ساز و ماشین‌های به نمایش درآمده است.

برگزاری افتتاحیه رویداد «به وقت عاشقی در ساعت یک و ۲۰ »

کد خبر 713053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.