فعالان حوزه حمل‌ونقل همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند

استاندار سمنان گفت: فعالان حوزه حمل‌ونقل همواره توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان نظام را در عرصه‌های گوناگون خنثی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی امروز _سه شنبه بیست‌وهشتم آذر_ در آئین چهلمین سالروز راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و گرامیداشت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری، اظهار کرد: تجلیل از رانندگان به روز و هفته خاصی منحصر نیست و تمامی روزها و صحنه‌ها باید روز قدردانی از فعالان این حوزه باشد، چرا که این افراد توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان نظام را در عرصه‌های گوناگون خنثی کرده‌اند.

وی افزود: لبیک رانندگان و زحمت‌کشان این حوزه به ندای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) سال ۱۳۶۱ و توزیع بارهای پهلو گرفته در بنادر سطح کشور بسیار ارزشمند بود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: صداقت و تلاش شبانه‌روزی رانندگان و فعالان حوزه حمل‌ونقل در برگزاری هرچه بهتر راهپیمایی اربعین حسینی، اردوهای راهیان نور، حمل‌ونقل و توزیع تولیدات داخلی و رشد تولید، رشد اقتصادی و کاهش تورم از طریق توزیع به موقع کالاها و اقلام اساسی و سایر موارد تأثیر بسزایی دارد.

هاشمی تصریح کرد: خدمت‌گذاری مطلوب به مردم، مسافران و زائران امام رضا (ع) در جاده‌های استان در مسیر بین‌الحرمین با حضور کارکنان راهداری، رانندگان دلسوز و نیروی راهور خدمتگزار محقق شده است و همواره در سرلوحه کاری فعالان این حوزه در استان سمنان قرار دارد.

آئین چهلمین سالروز راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و گرامیداشت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری با حضور استاندار سمنان و مسئولین ارشد استان در سالن اجتماعات پارک موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

کد خبر 713043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.