دانش‌آموزان کم‌بضاعت شرق اصفهان لوازم‌التحریر رایگان دریافت کردند

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: لوازم‌التحریر اهدا شده در پویش «مهربانی زندگی» را در مسیر شرق اصفهان و روستاهای کم‌برخوردار این مناطق توزیع کردیم تا دانش‌آموزان کم‌بضاعت شرق اصفهان لوازم‌التحریر رایگان دریافت کنند.

سیدمهدی سجادزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهدای لوازم‌التحریر طرح پویش مهربانی به دانش‌آموزان کم‌بضاعت شرق اصفهان اظهار کرد: اداره توسعه فرهنگ شهروندی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان لوازم‌التحریر اهدا شده در پویش مهربانی را در مسیر شرق اصفهان و روستاهای کم‌برخوردار این مناطق توزیع کرد.

وی افزود: پویش «مهربانی زندگی» مهر سال جاری و در حاشیه برگزاری سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان برگزار شد که در این پویش ۲۰ هزار کیسه برای قراردادن لوازم‌التحریر در مدارس شهر اصفهان توزیع شد.

دانش‌آموزان کم‌بضاعت شرق اصفهان لوازم‌التحریر رایگان دریافت کردند

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: محتوای این بسته‌ها با همراهی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان طی دو مرحله در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان و در ویژه‌برنامه سرزمین زندگی و پس از آن در کتابخانه مرکزی جمع‌آوری شد.

سجادزاده ادامه داد: این لوازم پس از بسته‌بندی و با همراهی سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه شرق اصفهان، برای استفاده کودکان و نوجوانان شرق اصفهان و روستاهای کم‌برخوردار این مناطق توزیع شد.

کد خبر 713004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.