اتفاق عجیب ورزش ایران؛ رئیس رفته را با سلام و صلوات آوردند

در اتفاقی عجیب در ورزش ایران، زهرا اینچه‌درگاهی که پس از پایان دوره ریاستش در فدراسیون ژیمناستیک از این فدراسیون با دلخوری کنار گذاشته شده بود، بار دیگر به صندلی ریاستش بازگشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، انتخابات فدراسیون ژیمناستیک اسفند ۱۴۰۱ برگزار شد و عابد حقدادی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد، اما این انتخاب منشأ حواشی زیادی داشت و در نهایت هم به نتیجه نرسید.

فدراسیون جهانی ژیمناستیک به واسطه برخی مسائل پیش آمده در مجمع، صحت آن را زیر سوال برد و از آن زمان تاکنون بارها بحث لغو مجمع مطرح شده است و در مدت ۱۰ ماهی که از انتخابات گذشته، این موضوع عنوان شده که فدراسیون جهانی ژیمناستیک، ریاست عابد حقدادی را قبول ندارد و اینچه‌درگاهی را به عنوان رئیس فدراسیون می‌شناسد.

در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک نیز که روزهای گذشته برگزار شد، دعوت‌نامه عابد حقدادی رئیس فدراسیون برای حضور در مجمع ابطال و به جای آن اینچه‌درگاهی در این مجمع حضور پیدا کرد، با وجود اینکه زمان زیادی از مجمع عمومی کمیته ملی المپیک گذشته بود اما همچنان این فدراسیون در بلاتکلیفی به سر می‌برد تا اینکه در نهایت زهرا اینچه‌درگاهی، رئیس سابق، عصر دیروز _دوشنبه بیست‌وهفتم آذر_ این فدراسیون را تحویل گرفت و کارش را آغاز کرد.

آرش فرهادیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی این خبر را تأیید کرد تا اتفاق بی‌سابقه‌ای در ورزش ایران رقم بخورد و یک رئیس که زمانی با فشار مدیران وزارت ورزش از کار برکنار شد، حدود دو سال بعد با سلام و صلوات برگشت تا در این میان تنها ضرر متوجه رشته ژیمناستیک شود که قربانی اختلافات بالادستی و مدیران شد.

کد خبر 713000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.