برپایی جنگل آرزوهای شهروندان در شهر مینیاتوری اروپا

بروژ بلژیک که با نام شهر مینیاتوری نیز شناخته می‌شود، با ایجاد یک جنگل از درختان کریسمس در میدان اصلی، پذیرای آرزوهای شهروندان است تا آن‌ها را محقق کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، مسئولان شهر بروژ بلژیک نه‌تنها یک درخت کریسمس، بلکه مجموعه‌ای کامل از آن‌ها را در میدان اصلی شهر قرار داده‌اند و نام بیشه آرزو (Wensbomenbosje) را برای آن انتخاب کرده‌اند، زیرا ساکنان این فرصت را خواهند داشت که یادداشت‌های آرزوی خود را به شاخه‌های درختان آویزان کنند.

برپایی بیشه آرزوهای شهروندان در شهر مینیاتوری

اینجا دیگر بابانوئل آرزوی شهروندان را برآورده نمی‌کند، بلکه مسئولان محلی آرزوها را می‌خوانند و این قدرت را دارند که حداقل بعضی از آن‌ها را محقق کنند.

سنت کریسمس بروژ

این سومین سال متوالی است که شورای شهر، بیشه درخت آرزوها را تدارک دیده است و به نظر می‌رسد که در حال تبدیل شدن به یک سنت محلی مدرن است.

برپایی بیشه آرزوهای شهروندان در شهر مینیاتوری

ساکنان و میهمانان شهر می‌توانند آرزوهای خود را تا هفتم ژانویه ۲۰۲۴ به درختان بیاویزند. پس از آن، مدیریت شهری آرزوها را می‌خواند و شهردار و بخشداران تصمیم می‌گیرند که کدام آرزو برای اجرا مناسب و واقع‌بینانه است.

یکی دیگر از ابتکارات شهر، آویزان کردن حباب‌های کریسمس با کدهای QR است که به افراد اجازه می‌دهد خواسته‌های خود را به صورت آنلاین قرار دهند، زیرا سال گذشته بعضی از یادداشت‌ها خیس شدند و آرزوهایی که روی آن‌ها نوشته شده بود ناخوانا شدند.

با این حال، برای کسانی که هنوز به روش‌های سنتی آویزان کردن آرزوها علاقه دارند، خانه‌های پرندگانی تعبیه شده است که می‌توانند آرزوهای کاغذی را در آن قرار دهند.

یک تابلوی دیجیتالی وسط بیشه قرار داده شده است که آرزوها را نمایش می‌دهد و با این اقدام، فضای گرم و الهام‌بخشی در شهر مهیا شده است.

برپایی بیشه آرزوهای شهروندان در شهر مینیاتوری

کد خبر 712978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.