خط‌کشی معابر و خیابان‌های منطقه ۷ اصفهان انجام شد

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: برای خط‌کشی معابر و خیابان‌های این منطقه، حدود ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که امیدواریم تا پایان دی ۱۴۰۲ به پایان برسد.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با هدف نظم‌بخشیدن به ترافیک، ایجاد انضباط شهری و افزایش ایمنی عبور و مرور وسایل نقلیه و عابران پیاده، اداره حمل‌ونقل و ترافیک منطقه هفت شهرداری اصفهان، نسبت به انجام خط‌کشی معابر اقدام کرده است.

وی افزود: خط‌کشی خیابان‌ها در محدوده جنوب این منطقه و در خیابان‌های پوریای ولی، اشراق، شاهد، فروردین و مولوی انجام شده است و در محدوده شمال منطقه، خیابان‌های فلاطوری، برازنده و شهرک ولی‌عصر (عج) در دستور کار قرار گرفته است.

خط‌کشی معابر و خیابان‌های منطقه ۷ اصفهان انجام شد

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان ادامه داد: برای انجام این پروژه، حدود ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که امیدواریم اجرای آن تا پایان دی سال جاری به پایان برسد.

سلطان‌آقایی با اشاره به درخواست‌های شهروندان درباره گره‌گشایی از ترافیک خیابان ۱۵ خرداد و میدان برازنده اضافه کرد: بنا به درخواست‌های مکرر مردمی و بررسی‌های انجام شده، طرح احداث و ساماندهی پیاده‌روهای خیابان ۱۵ خرداد، همچنین طرح تعریض و اصلاح هندسی میدان برازنده در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

خط‌کشی معابر و خیابان‌های منطقه ۷ اصفهان انجام شد

وی با اشاره به پیگیری مطالبات مردمی در حوزه ترافیک منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: درخواست‌های مکرر شهروندان شهرک ولی‌عصر (عج) درباره ساماندهی مسیر اتوبوس‌های درون‌شهری نیز در حال پیگیری است و رایزنی‌های مختلفی با معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری و شرکت واحد اتوبوسرانی در حال انجام است.

کد خبر 712828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.