موضع‌گیری مجدد پاپ علیه جنایات رژیم صهیونیستی با لفظ «تروریسم»

رهبر کاتولیک‌های جهان بار دیگر استفاده اسرائیل از تاکتیک‌های «تروریستی» در غزه و کشتار غیرنظامیان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از رویترز، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان بار دیگر با اشاره به استفاده اسرائیل از تاکتیک‌های تروریستی در غزه، کشته شدن دو زن مسیحی را که به یک کلیسا پناه برده بودند، محکوم کرد.

پاپ در نیایش هفتگی خود به اظهارات اسقف اعظم بیت‌المقدس اشاره کرد که گفته بود یک تک‌تیرانداز ارتش اسرائیل، دو زن مسیحی را در حال ورود به صومعه راهبه‌ها کشته و چندین تن دیگر را نیز زخمی کرده است.

وی تاکید کرد: همچنان اخبار بسیار ناخوشایند و دردناکی از غزه دریافت می‌کنم. غیرنظامیان غیرمسلح هدف بمباران و تیراندازی قرار می‌گیرند و این حوادث حتی داخل اقامتگاه اسقف و راهبه‌ها رخ می‌دهد؛ جایی که غیر از خانواده‌ها، کودکان و افراد بیمار و ناتوان هیچ فرد دیگری در آن وجود ندارد.

فرانسیس با اشاره به اینکه تک‌تیراندازها این افراد را می‌کشند، گفت که یکی از صومعه‌های مقدس نیز با آتش تانک‌های اسرائیلی تخریب شده است.

وی تصریح کرد: برخی می‌گویند این جنگ و تروریسم است. بله این یک جنگ و تروریسم است.

یکی از سخنگویان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شده است که این حادثه در دست بررسی است و در ادامه ادعاهای اشغالگران، گفت که ارتش اسرائیل فارغ از دین و مذهب، غیرنظامیان را هدف قرار نمی‌دهد!

به‌دنبال عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) علیه رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر (پانزدهم مهر)، اشغالگران در اقدامی تلافی‌جویانه و وحشیانه، نوار غزه را هدف بمباران بی‌وقفه قرار داده‌اند؛ به طوری که در پی این حملات تاکنون حدود ۱۹ هزار تن از فلسطینیان که به‌طور عمده زنان و کودکان هستند، به شهادت رسیده‌اند.

کد خبر 712745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.