آغاز عملیات اجرای ستون‌های میانی پل صاحب روضات

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی احداث فونداسیون، ستون‌های میانی و سرستون پل صاحب روضات در بزرگراه شهید خرازی آغاز شد.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آخرین عملیات تعریض فاز دوم اتوبان شهید خرازی، محدوده پل صاحب روضات انجام شد.

وی افزود: این عملیات با اجرای آسفالت همراه بود که موجب اضافه شدن مسیر عبوری دیگر به اتوبان شهید خرازی و بازشدن گره ترافیکی دیگر شهر اصفهان در محدوده اتوبان شهید خرازی شد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان تصریح کرد: طبق پیش‌بینی انجام شده، عملیات انحراف ترافیکی به اندازه‌ای که به عرض اتوبان اضافه شد، در میانه اتوبان در محور میانی، توسط واحد ترافیک سازمان عمران شهرداری اصفهان و با هماهنگی و حمایت پلیس راهور و پشتیبانی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک صورت گرفت تا عملیات اجرایی احداث فونداسیون، ستون‌های میانی و سرستون پل صاحب روضات در این محدوده انجام شود.

آغاز عملیات اجرای ستون‌های میانی پل صاحب روضات

رحمتی با بیان اینکه طبق این روند می‌توانیم زودتر از برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی شده عملیات‌های عمرانی را در محدوده‌های سطح اتوبان تکمیل کنیم، گفت: ادامه عملیات پس از آن روی اتوبان انجام خواهد شد که شامل عملیات تیرگذاری و احداث سازه اصلی عرشه پل است.

وی ضمن تقاضا از شهروندان برای تردد کمتر از این مسیر تصریح کرد: انتظار می‌رود شهروندان در صورت عبور از این مسیر، برای مشاهده عملیات عمرانی سرعت خود را کاهش ندهند تا شاهد معضلات ترافیکی نباشیم.

کد خبر 712733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.