پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال در استان قزوین

مدیرکل اشتغال و سرمایه‌گذاری استانداری قزوین از پرداخت یک‌ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در این استان از ابتدای امسال خبر داد.

احمد بارگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از پرداخت یک‌هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در این استان از ابتدای امسال خبر داد و اظهار کرد: بالغ بر یک‌هزار میلیارد تومان از منابع تسهیلات تبصره ۱۶ سال ۱۴۰۱ در استان قزوین جذب شده، این میزان جذب منجر به ایجاد بیش از ۱۲ هزار شغل در استان قزوین شده است.

وی افزود: با همکاری و تلاش دستگاه‌های اجرایی، نهادهای حمایتی و بانک‌های عاملی که متولی پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ بوده‌اند، استان قزوین رتبه سوم کشور در حوزه جذب اعتبارات تبصره ۱۶ را در کشور کسب کرده است.

مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری قزوین خاطرنشان کرد: این تسهیلات، تکلیفی و قرض‌الحسنه بوده و در راستای ایجاد اشتغال به افراد حائز شرایط اعطا شده است.

بارگاهی گفت: اعتبارات موجود با محوریت مشاغل خرد و خانگی، اقشار کم درآمد و تحت پوشش، تعاونی‌ها و کار فرمایی ها پرداخت شده است و تلاش کرده‌ایم در این مسیر به سمت اشتغال پایدار و کسب درآمد حرکت کنیم.

کد خبر 712722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.