وضعیت موجودی شیرخشک در کشور بسیار بهبود یافته است

وزیر بهداشت با بیان اینکه وضعیت موجودی شیرخشک در کشور بسیار بهبود یافته است، گفت: در حال حاضر شیرخشک با قیمت مصوب قبلی و با ارائه کد ملی نوزاد و ثبت UID در سامانه تی تک عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی روز گذشته (بیست و ششم آذر) به صورت سرزده از بخش‌های اورژانس و بستری کودکان بیمارستان کودکان حکیم که دو ماه پیش با حضور رئیس جمهور افتتاح شد، بازدید و نحوه خدمت‌رسانی به بیماران را با حضور صادق نیت، رئیس این بیمارستان بررسی کرد.

وی در گفت‌وگو با کارکنان این بیمارستان، در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و برای پیگیری تقویت نیروی انسانی در بخش تخصصی و پرستاری، دستوراتی به معاونان وزارت بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران صادر کرد.

وزیر بهداشت از بخش‌های مختلف مرکز آموزشی درمانی فوق تخصصی کودکان حضرت علی اصغر (ع) تهران بازدید و با کارکنان و همراهان بیماران در این مرکز، گفت‌وگو کرد و پیگیر جبران کمبود نیروی انسانی در بخش پرستاری در این بیمارستان شد.

وی با بررسی مشکلات یکی از والدین بیماران بستری در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) برای خرید شیرخشک با قیمت بالاتر از نرخ مصوب، گفت: وضعیت موجودی شیرخشک در کشور بسیار بهبود یافته است و در حال حاضر شیرخشک با قیمت مصوب قبلی و با ارائه کد ملی و ثبت UID در سامانه تی تک، عرضه می‌شود.

عین‌اللهی به صورت سرزده از یک داروخانه شبانه‌روزی در منطقه یافت‌آباد تهران بازدید و وضعیت موجودی داروها، شیرخشک و اجرای طرح دارویار در این داروخانه را بررسی کرد.

کد خبر 712718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.