سرعتی‌زن تیم ملی برنده دوئل ایرانی‌های ترکیه

تیم والیبال فنرباغچه که مهدی جلوه را در اختیار دارد مقابل هاتای‌اسپور که محمد بربست در آن توپ می‌زند به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در ادامه بازی‌های هفته دوازدهم سوپرلیگ والیبال ترکیه، امروز _یک‌شنبه بیست‌وششم آذر / تیم قدرتمند و پرستاره فنرباغچه در روز درخشش مهدی جلوه بازیکن ایرانی خود موفق شد با نتیجه سه بر یک مقابل هاتای‌اسپور که محمد بربست دیگر جوان ایرانی را در اختیار دارد به پیروزی برسد و با یک بازی بیشتر نسبت به رقبای مدعی خود در صدر جدول سوپرلیگ ترکیه قرار بگیرد.

فنرباغچه ست‌های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ برد و تنها ست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به هاتای واگذار کرد. مهدی جلوه سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه در ترکیب فنرباغچه درخشید و ۱۰ امتیاز به‌دست آورد. در تیم هاتای‌اسپور نیز محمد بربست فقط سه امتیاز کسب کرد.

دیگر بازی حساس این هفته تیم هالک بانک با نتیجه سه بر یک گالاتاسرای را برد و با یک بازی کمتر در جایگاه دوم پس از فنرباغچه قرار گرفت. تیم‌های فنرباغچه و هالک‌بانک دو تیم بدون شکست سوپرلیگ ترکیه هستند و در هفته آینده یک بازی جذاب بایکدیگر برگزار خواهند کرد.

تیم والیبال فنرباغچه هفته گذشته در چارچوب مسابقات والیبال کاپ اروپا که دومین سطح از مسابقات والیبال باشگاهی در اروپا محسوب می‌شود در حضور مهدی جلوه ستاره ایرانی خود با نتیجه سه بر یک مقابل دینامو درایزما هلند پیروز و یک قدم به مرحله بعد نزدیک‌تر شده بود.

کد خبر 712667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.