تداوم درخشش سامان قدوس در لیگ‌جزیره

تیم فوتبال برنتفورد در مصاف امروز مقابل استون‌ویلا شکست خورد اما سامان قدوس همچون بازی‌های گذشته نمایش خوبی از خود ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال برنتفورد از ساعت ۱۷:۳۰ عصر امروز _یک‌شنبه بیست‌وششم آذر_ در لندن مقابل تیم رده سومی استون‌ویلا قرار گرفت و یکی از دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس را برگزار کرد که سامان قدوس هافبک ایرانی خود را همچون چهار دیدار اخیر در ترکیب اولیه داشت و کادرفنی برنتفورد به‌عنوان وینگ‌بک چپ از وی استفاده کرد.

سامان قدوس که طی دوران بازی خود همواره در پست‌های هافبک‌میانی، هجومی، وینگر، مهاجم سایه و مهاجم راس برای باشگاه‌های خود و تیم ملی ایران به میدان رفته بود، در چهار دیدار اخیر برنتفورد در پست‌های مدافع راست و چپ در ترکیب قرار گرفت که امروز هم به‌عنوان وینگ‌بک چپ در برابر استون‌ویلا توانست موفق ظاهر شود.

تداوم درخشش سامان قدوس در لیگ‌جزیره

سامان قدوس طی هفته‌های گذشته بهترین دوران حضور خود در برنتفورد را تجربه می‌کند و در چهار دیدار متوالی مقابل آرسنال، لوتون، برایتون و شفیلدیونایتد در ترکیب قرار گرفته که هیچ‌گاه این اتفاق در سه فصل پیاپی در لیگ برتر انگلیس برای او نیفتاده بود که امروز هم برابر استون‌ویلا ادامه پیدا کرد.

ستاره ایرانی برنتفورد که در نیمه اول مقابل استون ویلا ۳۱ لمس توپ، ۱۱ پاس صحیح، یک سانتر خطرناک، پنج پیروزی در نبرد زمینی، یک دفع شوت، یکبار گرفتن خطا و چهار تکل درست داشت، توانست روی گل ارزشمند برنتفورد موثر ظاهر شود تا این تیم برنده به رختکن بروند.

قدوس در دوازدهمین بازی فصل خود در لیگ برتر انگلیس مقابل استون‌ویلا روز درخشانی را سپری کرد و البته بخاطر یک درگیری با بازیکن حریف در زمان شادی گل، کارت زرد هم گرفت. گفتنی است بازی امروز برنتفورد با استون‌ویلا در نهایت با نتیجه دو بر یک به‌سود استون‌ویلا به پایان رسید.

کد خبر 712664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.