احمد نور به نقش‌اول بازی‌های الوحده در لیگ‌برتر امارات تبدیل شد

احمد نوراللهی در جریان پیروزی امشب الوحده مقابل العین، یک پاس‌گل دیدنی به‌نام خود به‌ثبت رساند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال الوحده در حساس‌ترین بازی هفته یازدهم لیگ برتر امارات با حضور احمد نورالله‌ی در ترکیب ابتدایی خود از ساعت ۱۹ امشب _شنبه بیست‌وپنجم آذر_ در ورزشگاه هزاع بن‌زاید ابوظبی مقابل العین رده چهارمی قرار گرفت و در شب درخشش ستاره ایرانی خود به برتری در خارج از خانه رسید.

احمد نورالله‌ی در ادامه روند درخشان خود در دقیقه ۵۴ این بازی و در سمت راست میانه‌زمینِ خودی صاحب توپ شد؛ پاس استثنایی و بلند احمد نور چهار مدافع العین را از جریان بازی خارج کرد و زلیم‌خان باکائف در موقعیت تک‌به‌تک با دروازه‌بان العین قرار گرفت و دومین گل الوحده را به‌ثمر رساند تا یک پاس‌گل ۳۰ متری و شش‌امتیازی ثبت کند.

احمد نورالله‌ی در نخستین بازی خود پس از فیفادی جنجالی و کنار گذاشته‌شدن از لیست تیم ملی، مقابل الامارات گل دیدنی به‌ثمر رساند و یک پاس‌گل هم داد.

همین روند ادامه پیدا کرد و پس از آن‌هم دومین بازیکن برتر زمین در برابر النصر بود، هافبک ایرانی الوحده پنج روز قبل در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ‌کاپ امارات دو گل تماشایی در جریان برتری الوحده مقابل الجزیره به ثمر رساند و نقش اصلی را در صعود این تیم به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها داشت.

نورالله‌ی پس از اینکه یک پاس طلایی و مهم برای جلوگیری از پیروزی الوصل صدرنشین داد و تساوی الوحده را در آن بازی رقم زد، در جدال حساس اخیرشان در برابر الجزیره هم استثنایی و بهترین بازیکن زمین بود تا پنجمین دیدار پیاپی پس از فیفادی باشد که عملکرد درخشانی ثبت کرده است.

احمد نورالله‌ی با پاس‌گل دیدنی در بازی امشب الوحده مقابل العین، تعداد پاس‌گل‌های این فصل خود در لیگ برتر امارات را به عدد چهار رساند و در رتبه دوم جدول برترین پاسورهای لیگ تا به‌اینجای کار قرار گرفت.

کد خبر 712530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.