رونمایی از پوستر بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و یزد پایتخت قصه ایران

آئین رونمایی از پوستر تلفیقی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و یزد پایتخت قصه ایران با حضور فرهاد فلاح، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، در آستانه برگزاری بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی در یزد و در حاشیه نشست شورای فرهنگ عمومی استان یزد آئین رونمایی از پوستر تلفیقی این دوره از جشنواره و یزد پایتخت قصه ایران برگزار شد.

این مراسم که با حضور مهران فاطمی استاندار یزد، آیت‌الله ابوالقاسم وافی یزدی نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری و فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رئیس بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی انجام شد.

حکم استاندار یزد به عنوان رئیس اجرایی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به سیده‌عالیه قوامی به عنوان دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی اعطا شد.

بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۷ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۲ در یزد با شعار «با قصه لبخند بسازیم» و با هدف مردمی‌سازی و عمومی‌سازی جریان قصه و قصه‌گویی در روزهای منتهی به شب یلدا و چله زمستان برگزار می‌شود.

شهر یزد، شهر «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» و پدر ادبیات کودک و نوجوان ایران مرحوم مهدی آذریزدی اکنون به عنوان «پایتخت قصه ایران، انتخاب و فرصتی مغتنم برای معرفی شهر میراث جهانی یزد خواهد شد.

رونمایی از پوستر بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و یزد پایتخت قصه ایران

برگزاری جشنواره‌های بزرگ فرهنگی در یزد مزیتی ارزشمند برای معرفی چهره‌های شاخص فرهنگی، هنری و ماندگار استان بوده و می‌تواند فرصتی برای توسعه اقتصاد گردشگری، معرفی اماکن تاریخی، فرهنگی و آداب و رسوم مردم مؤمن و قانع استان به سایر نقاط ایران و جهان باشد.

کد خبر 712519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.