فولاد یا استقلال فرقی نمی‌کند / جواد نکونام به پرسپولیس نمی‌بازد

تیم فوتبال استقلال در دربی ۱۰۲ پایتخت مقابل پرسپولیس شکست نخورد تا جواد نکونام برای چهارمین بازی متوالی به‌عنوان سرمربی در برابر قرمزها شکست‌ناپذیر باقی‌بماند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در چارچوب رقابت‌های معوقه هفته پنجم فصل بیست‌وسوم لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور عصر روز _پنجشنبه، بیست‌وسوم آذر_ از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی، مقابل دیدگان حدود ۴۶ هزار هوادار و با قضاوت موعود بنیادی‌فر به‌مصاف یکدیگر رفتند و با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند.

به این ترتیب دهمین جدال جواد نکونام و پرسپولیس با نتیجه مساوی به پایان رسید تا وی در نصف مصاف‌های خود مقابل قرمزها دست پر از زمین خارج شود، چرا که موفق به کسب دو برد و سه مساوی شده است.

ضمن اینکه تیم‌های جواد نکونام در این ۱۰ بازی موفق به زدن ۵ گل به پرسپولیس شده‌اند و تمام بازیکنانی که تاکنون تحت هدایت جواد نکونام به پرسپولیس گلزنی کرده‌اند، خارجی بوده‌اند، این چهارمین دیدار متوالی بود که تیم جواد نکونام به پرسپولیس نمی‌بازد.

فولاد یا استقلال فرقی نمی‌کند / جواد نکونام به پرسپولیس نمی‌بازد

نباختن‌های نکونام با برد در سوپرکاپ در ۱۸ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ در سیرجان آغاز شد که فولاد موفق شد با تک گل موسی کولی‌بالی برنده میدان باشد و جام را از آن خود کند.

پس از آن فولاد و پرسپولیس در تهران به مصاف هم رفتند که دو تیم با کمترین موقعیت خاص به تساوی بدون گل رسیدند.

پس از آن در بازی برگشت قرمزهای اهواز موفق شدند با تک گل روبرتو تورس برنده بازی شده و سه امتیاز به نکونام رسید.

جواد نکونام با تیم جدید تحت هدایت خود در دربی پایتخت مقابل پرسپولیس عقب افتاد، اما در ادامه و روی گل یامگا دیدار به تساوی رسید تا آمار نکونام در دیدارهای اخیر مقابل پرسپولیس خراب نشود.

فولاد یا استقلال فرقی نمی‌کند / جواد نکونام به پرسپولیس نمی‌بازد

جواد نکونام آخرین‌بار که در قامت سرمربی برابر پرسپولیس شکست خورد، ۶۹۲ روز قبل و در دور برگشت فصل بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بود که شاگردان او در تیم فولاد خوزستان با یک گل مغلوب پرسپولیس شدند.

سرمربی استقلال در دربی پایتخت در یک‌قدمی از دست دادن این رکورد مهم بود که گلزنی کوین یامگا معادلات را تغییر داد و به‌نظر می‌رسد که شادمانی بی‌حد و حصر سرمربی استقلال بی‌ارتباط با حفظ این رکورد ارزشمند نباشد.

کد خبر 712509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.