دستگیری مالخری با ۶ میلیارد اموال مسروقه

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: با تلاش مأموران انتظامی این فرماندهی، فرد مالخری که اقدام به خرید اموال مسروقه از سارقان می‌کرد به همراه شش میلیارد ریال اموال سرقتی دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح امنیت محله‌محور و مقابله قاطع با سارقان و مالخران، مأموران انتظامی در کلانتری ۱۶ این فرماندهی با اقدامات هوشمندانه پلیسی فرد مالخری را که در یکی از محلات شهرستان اقدام به خرید اموال مسروقه از سارقان می‌کرد را شناسایی کردند و دستگیری او را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام کار دقیق و تحقیقات میدانی گسترده و طی هماهنگی با مرجع قضائی، متهم را در حال خرده‌فروشی مواد مخدر شناسایی و در یک عملیات هماهنگ قبل از هرگونه اقدامی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف ۵۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه از متهم، تصریح کرد: در بازرسی دقیق از مخفیگاه وی مقادیر قابل توجهی انواع اموال مسروقه از جمله لوازم برقی و خانگی، قطعات خودرو و ظروف مسی به ارزش شش میلیارد ریال کشف شد.

وی با بیان اینکه خرید و فروش حتی کوچک‌ترین مال مسروقه نیز جرم است، خاطرنشان کرد: مأموران پلیس این فرماندهی قاطعانه با مخلان نظم و آرامش شهروندان برخورد خواهند کرد.

کد خبر 712466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.