کمک ۳۳ میلیاردی حامیان به ایتام در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هشت ماه گذشته حامیان ایتام در استان ۳۳ میلیارد تومان به افراد تحت حمایت معنوی خود کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، جلسه شورای اداری کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد روز _شنبه، بیست و پنجم آذر_ با حضور نوروزی مدیر اکرام کمیته امداد کشور و ارتباط ویدئو کنفرانسی با رؤسای ادارات هفده‌گانه کمیته امداد در استان برگزار شد.

قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه اظهار کرد: کمیته امداد استان با ۱۷ اداره در نه شهرستان با ۱۲ کارشناس در زمینه اکرام ایتام فعالیت می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر هشت هزار و ۵۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند که از این تعداد دو هزار ۵۰۰ نفر یتیم و بقیه فرزندان محسنین هستند.

مبشری گفت: یکی از مهم‌ترین طرح‌ها و برنامه‌های کمیته امداد طرح اکرام ایتام است که در این طرح حمایت ایتام و فرزندان محسنین به خیران و نیکوکاران واگذار می‌شود.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ۱۶ هزار و ۷۲۵ حامی ثبت نام شده داریم که ۱۲ ه زار ۹۳۳ مورد فعال هستند و ماهیانه مبالغی را به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در هشت ماهه امسال چهار هزار ۴۵۰ مورد ثبت‌نام حامی در کمیته امداد استان داشتیم که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱۱ درصد رشد داشته است.

وی افزود: حامیان ایتام در هشت ماهه امسال ۳۳ میلیارد تومان به فرزندان معنوی تحت حمایت خود کمک نموده‌اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳۷ درصد افزایش داشته است.

مبشری ضمن تقدیر از همه کسانی که در حوزه اکرام ایتام فعالیت می‌کنند، گفت: اتفاق بسیار خوب و مهمی که در این دو سال اخیر در کمیته امداد استان افتاده این است که در حال حاضر هیچ یتیم و فرزند محسنین بدون حامی در استان نداریم.

وی به میزان پایین سرانه ایتام و محسنین در استان اشاره کرد و افزود: هدف ما این است که با افزایش تعداد حامیان ایتام، سرانه پرداختی به آن‌ها افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در پایان از همه مؤسسات خیریه از جمله عترت فاطمی و عترت بوتراب به خاطر حمایت از ایتام کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرد و افزود: خواهان همکاری و همراهی بیشتر خیران و نیکوکاران در زمینه حمایت از نیازمندان و بخصوص ایتام و فرزندان محسنین استان هستیم.

کد خبر 712464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.