چگونه جک سقفی مناسب انتخاب کنیم؟

در صنعت ساختمان سازی به جهت این که ساختمان ها و پروژه ها با کیفیت و ایمن تر ساخته شوند نیاز به استفاده از ابزارها و تجهیزات متعددی است که یکی از اصلی ترین و کارآمدترین این تجهیزات، جک های سقفی هستند.

این جک ها همان طور که از نامشان مشخص بوده به جهت نگه داشتن سقف ها و سازه های سنگین مورد استفاده قرار می گیرند و کیفیت و ایمنی کار را افزایش می دهند.

چگونه جک سقفی مناسب انتخاب کنیم؟ موضوعی است که در این مقاله راجع به آن به طور کامل صحبت خواهیم کرد و اطلاعاتی را در این باره در اختیارتان قرار خواهیم داد، با ما همراه باشید.

جک سقفی

قبل از آن که بخواهیم درباره نحوه انتخاب جک مناسب اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم در ابتدا به شما می گوییم که جک سقفی چیست؟ همان طور که در مقدمه هم بیان کردیم، جک های سقفی از آن دسته مصالح ساختمانی پر کاربرد و مهم هستند که برای نگه داشتن سقف ساختمان ها و پیشگیری از ریزش آن ها به وفور مورد استفاده قرار می گیرند و این قدرت را دارند که بارهای سنگین وارده بر سقف را تحمل کنند.

از ویژگی های خوب جک های سقفی این است که امکان تنظیم ارتفاع در آن ها وجود دارد و قادر به تحمل وزن و فشار بالا هستند.

چگونه جک سقفی مناسب انتخاب کنیم؟

در زمان انتخاب و خرید جک سقفی مناسب نکات زیادی وجود دارند که استناد به آن ها موجب می شود خرید مطلوب و مناسب را برای خود رقم بزنید و برخی از این اصول موارد زیر را شامل می شوند.

  • اهمیت بارپذیری: توجه به بارپذیری یکی از مهم ترین نکاتی است که در زمان انتخاب جک سقفی توجه به آن حائز اهمیت می باشد که کارایی و عملکرد جک به طور مستقیم در ارتباط با بارپذیری آن می باشد؛ زمانی که شما قصد خرید جک سقفی را دارید به این موضوع دقت داشته باشید که این وسیله تا چه حد و اندازه توان تحمل بار را دارد و برای آن که میزان بارپذیری آن را بسنجید در ابتدا باید به ضخامت لوله های مورد استفاده در آن توجه نشان دهید؛ چرا که لوله هایی که از ضخامت زیادتری برخوردار هستند میزان بارپذیری جک را تا حد قابل توجهی افزایش می دهند.
  • کیفیت پیچ تنظیم مصرفی: برای آن که قادر باشید یک جک سقفی مناسب را برای خود انتخاب کنید باید به کیفیت پیچ تنظیم مصرفی توجه داشته باشید که مشخصه های فنی رزوه ها مانند عمق شیار و ضخامت آن و نوع فولاد مورد مصرفی برای ساخت پیچ تنظیم تاثیر قابل توجهی در مشخص کردن بارپذیری جک دارند.
  • توجه به ارتفاع: به ارتفاع جک سقفی نیز باید توجه داشته باشید؛ چرا که این معیار در بارپذیری تاثیر زیادی دارد به این صورت که جک هایی که ارتفاع بیشتری دارند این احتمال وجود دارد که آن ها در کم شدن میزان بارپذیری اثرگذار باشند.

حالا برای انتخاب یک جک سقفی مناسب به عوامل زیادی باید توجه داشته باشید که عبارت اند از:

  • مشخص کردن نوع پروژه: برای آن که بتوانید جک سقفی برای خود تهیه کنید در ابتدا باید به نوع پروژه خود توجه داشته باشید؛ چرا که این نگهدارنده ها در انواع مختلف به تولید می رسند و هر کدام مناسب استفاده از یک پروژه هستند.
  • وزن و ارتفاع: در اصل این وزن و ارتفاع است که در تعیین نیازهای اساسی نقش بسزایی دارد؛ جک ها با مشخصه ها و ویژگی های متعدد برای وزن ها و ارتفاعات گوناگون اصلاح و بهینه سازی شده اند.
  • نوع جوش: یکی از عواملی که بر کیفیت و دوام جک ها اثر می گذارد، نوع جوش می باشد؛ جوش های CO2 از استقامت بالایی برخوردار هستند در حالی که نوع الکترود آن ها هزینه کمتری دارد.
  • نوع سر جک: نوع سر جک نیز مطابق با احتیاجات ویژه شما قابل تغییر است به این صورت که اگر سقف تان تیرچه بلوک است، انتخاب سر جک های T شکل برایتان بهترین گزینه می باشد.
  • هزینه: هزینه نقش موثر و پر رنگی در اتخاذ تصمیم دارد به این صورت که به هر میزانی که شما بودجه بیشتری را برای خرید ابزار در نظر گرفته باشید می توانید با کیفیت ترین آن ها را انتخاب کنید.

تمامی نکاتی که برایتان گفتیم باعث می شوند که شما بتوانید یک جک سقفی خوب برای کارهای عمرانی خود انتخاب نمایید.

چگونه جک سقفی مناسب انتخاب کنیم؟

جک سقفی در زاهدان

با توجه به مطالب فوق، در صورتی که نیاز به جک ساختمانی دارید و ساکن زاهدان هم می باشید و متمایل هستید که جک سقفی را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید، از طریق مجموعه ما می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین یا حضوری ثبت کنید و در ضمن درباره استفاده از این ابزارها هم از کارشناسان ما به طور رایگان مشاوره دریافت نمایید.

فروشگاه تجهیزات ساختمانی ناصری با بیش از چند دهه سابقه درخشان در زمینه تولید انواع جک سقفی بهترین تجهیزات ساختمانی اعم از جک سقفی را با بالاترین کیفیت تولید می کند و در اختیار شما قرار می دهد؛ با خرید جک سقفی در زاهدان آن هم بدون واسطه از ما قادر خواهید بود که هزینه های ساخت و ساز خود را به شدت کاهش دهید و کیفیت کارتان را نیز بالا ببرید.

چگونه جک سقفی مناسب انتخاب کنیم؟

برای خرید جک سقفی در زاهدان از فروشگاه تجهیزات ساختمانی ناصری سه راه پیش روی شما وجود دارد یا می توانید سفارش خود را از طریق همین صفحه روبرو به طور انلاین به ثبت برسانید، یا به صورت حضوری به آدرس درج شده در زیر مراجعه نمایید و یا این که از طریق شماره تلفن های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سفارش خود را به صورت تلفنی به ثبت برسانید.

اطمینان داشته باشید محصولی که دریافت می کنید از متریال های با کیفیت تهیه شده و تمام استانداردهای لازمه در آن به کار رفته است؛ ما تمام سفارشات شما در این زمینه را در کوتاه ترین زمان آماده می کنیم و در هر منطقه ای از زاهدان که هستید آن ها را درب محل در سلامت فیزیکی کامل به شما تحویل خواهیم داد.

کد خبر 712460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.