زمان و مکان تشییع شهید مدافع وطن قزوینی مشخص شد

معاون اجتماعی و فرهنگی فرمانده انتظامی استان قزوین زمان تشییع و خاک‌سپاری پیکر شهید مدافع وطن احسان بابایی را ساعت ۹ صبح دوشنبه از میدان میرعماد به سمت سبزه‌میدان اعلام کرد.

سرهنگ رحیم خامدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین با بیان اینکه مراسم تشییع پیکر شهید گلگون‌کفن مدافع وطن برگزار می‌شود، اظهار کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید نظم و امنیت استوار یکم "احسان بابایی" در روز دوشنبه ۲۷ آذر ماه ساعت ۹ صبح از میدان میرعماد به سمت میدان آزادی (سبزه‌میدان) برگزار می‌شود.

زمان و مکان تشییع شهید مدافع وطن قزوینی مشخص شد
شهید نظم و امنیت استوار یکم "احسان بابایی"

وی اضافه کرد: در ضمن این مراسم تشییع در ادامه به سمت زادگاه شهید در روستای علی‌آباد دشتابی شهرستان بوئین‌زهرا ادامه پیدا می‌کند که محل تدفین و به خاک‌سپاری این شهید بزرگوار خواهد بود.

خامدی ادامه داد: همچنین مراسم وداع با شهید نیز بعد از نماز مغرب و عشا یکشنبه مورخه ۲۶ آذرماه در معراج الشهدای قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شهید مدافع وطن انتظامی "احسان بابایی" به همراه ۱۰ نفر از هم‌رزمانش بامداد روز جمعه (۲۴ آذر ماه ۱۴۰۲) در عملیات تروریستی جیش‌الظلم به مقر انتظامی شهرستان راسک سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 712436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.